Prisfel?
Idag när jag skulle kolla hur mycket Årstider kostar på cdon, så stod det att den svenska versionen kostade 199 kr, medans den norska versionen kostade 349. Är det något fel där eller? Hur mycket kostade det för er?

Ingen aning varför det blev så. Men för mig så kostade det ca. 349,- har jag för mig (jag fick det men hade redan kollat vad det kostade :P) …Fast iofs så kommer inte mitt ifrån CDON :)
/Johanna.
Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡
Kaninblogg♥♥♥
"För världen är du någon,
men för någon är du världen."
Puttar upp. :)
Kan vara att de har för många spel på lager så att de sänker priset i några dagar. Så var det när jag köpte mitt The Sims 3 på cdon ;)
// Johanna - Medarbetare på Gerbiler ifokus
Mitt årstider kostade 399
Medarbetare på Pokémon Ifokus

#1 Mellan 349-399 *
/Johanna.
Kaninblogg♥♥♥
Ska jag köpa det nu då? För kan endast köpa det omdet kostar 199, har inte råd med det om det kostar runt 300.. Jag tror inte cdon skull vara så pass slarviga..

#6 Maila och fråga för säkerhetsskull :)
/Johanna.
Kaninblogg♥♥♥
Står det att det kostar 199 kr så gör det det. De kan inte du ut mer pengar, testa att lägga i varukorgen. Dom kan ju inte dra mer pengar än vad som står där. Annars får du ju klaga och be om pengarna tbx.
Maila säger jag för jag har haft liknande scenario med cdon där det stod ett pris men i fakturan kom något helt annat och jag kunde inte bevisa det priset jag sett heller eftersom de hade ändrat det direkt på sidan till det på fakturan.
Därför säger jag maila och säger de 199 i mailet men du sen får annat på fakturan så har du ett mail att hänvisa till.
Saker i Norge är betydligt dyrare, då dom ofta åker till sverige och handlar. Så det kan nog stämma. Får tänka på att norska och svenska kronorna är värda olika.
Beställt nu, får väl se hur det blir.. Får hoppas på det bästa! :)
Det kostade visst bara 199, värsta klippet! Stort tips! :)