The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 6305 ggr
regnbåge
4

Det knäppaste bugget!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, jag undrar vad det knäppaste bugget ni upplevt och sett i sims 3 är.

Detta kanske inte är det knäppaste men det var det jag hade bild på. Jag hade fuskat med testingcheatsenabled true och åldrat henne, och vips så kunde hon bli krymt som en dvärg när hon stod still för länge xD

Och sedan normal!

MagicMuggle
4

min häst blev en ful shettis xD hade samma fusk när de blev så :D

[Paulinerm]
3

AHAHAHAHAHAHAHA Skrattande

Pétit
1

Mitt är att min åldring har en halvbror,som plöstligt blev bebis igen! Han går på gymnasiet (men fortfarande bebis,har aldrig sett honom sen den där buggen kom heller..)  och hans förärldrar är döda,hennes halvbror.

Sen är det att min sim Zenita tydligen hade en make i frankrike och en dotter. Hon har inte ens vart i något "förhållande" i frankrike och ABSOLUT inte fött något barn,förutom dom 4 andra då.

Har tyvärr inga bilder. :|

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

lottis98
3

#3 Det med barnet har hänt mig också. :P Jag hade aldrig varit i något förhållande med min sim och när jag åkte till Kina så hade jag tydligen en son… xD

[SallysPigge]
0

Jag hade en bebis som försvann mystiskt bebisen finns kvar i släktträdet som bebis föräldrarna är döda sedan länge … :-)

Celia Vader heter hon och finns i min legacy

Smullis
1

Jag hade ett barn som var "bästisar för evigt" med en vuxen sim i egypten. Min sim hade aldrig ens varit där x) Haha knäppa sims värld.. ^^

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Pinglan00
0

Har typ inte haft en enda bug förutom med teleskopet.

Så fort jag ska titta i det så hppar min sim 1-3rutor ifrån den och alla aktiviteter som simmen ska göra efter försvinner. Riktig störigt när simmen vill hitta en stjärna ^^

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

[KKlara]
0

#0: AHAHHAHAHAHAHHHA :'D Skrattar så jag gråter! :'D

gerbil99
0

Mitt The Sims 3 "husdjur" har något konstigt fel så att alla djur ser helt fel ut. Hästarna t.ex har en underläpp som går ner till fötterna och hundarnas svansar flyger högt över dem. xD Det är inte så kul att spela så och vet inte hur jag ska göra så blir jätte glad för svar :)

// Johanna - Medarbetare på Gerbiler ifokus

fiffeliffe
0

#9 Klarar din dator av sims? Eller måste du bara uppdatera ditt grafikkort?

Cool

Smullis
3

Den senaste konstiga buggen var att det var FULLT med köande taxibolag ÖVERALLT! totalt ca 250 i staden minst xD

[IdaSo]
4

Min sim börjar tro att hon är jesus Oskyldig

[Hamsterdans]
6

Hundarna stretchar lite…

[Hamsterdans]
2

Hehe…

Smullis
0

Taxibilar ska det stå ;)

[KKlara]
0

#12 & 13: Asså hahaha, jag döör! :'D

maay
0

Mitt största bugg har nog varit när ja en gång logga in och husen var suuuuperlånga i staden, samma med människorna. Såg inte klokt ut
>.<

//Linnea

Medarbetare på Cockerspaniel Ifokus

Pinglan00
1

12# jag hade ett annat problem med nåt liknande förutom att det så konstigare ut tycker jag.

En av mina gamla simmar älskade att hoppa i fontänen när hon kom hem från skolan istället för att gå ner till källaren där det fans en pool. HOn skulle äte hon simmade i golvet och när hon skulle ta mat stog hon upp ovanför sedan simmade hon igen i golvt.

Hon fick ett minne av ett härligt dopp när hennes mamma och syster ellr bror snackade så simmade hon i hallgolvet. Simmade tillbaka till polen och sen klickade gå hit så fixade det sig. ^^

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

Emelice1206
0

#13 Hade en hund som också blev så, såg rätt kul ut xD

[Isalin]
8

Den här underliga varelsen kom och cyklade förbi en dag.. Hahahah X)

[Springerpoo]
1

Detta händer ofta när jag leker med staden och ändrar den Tungan ute

[Springerpoo]
3

En av mina huskys jag har i en familj. Han är normal när han går men när han står still så blir han liten och konstig x)

[KKlara]
0

AHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH X'D

Gerbilles
1

Öhm … ja … här är mina "vackra" hund … XD

[KKlara]
0

#24: Där dog jag :'D Påminner mig lite om Nono i Teletubbies x)