Snyft, problem med legacy
Ja, nu har det hänt som inte får hända med en legacy. Jag har kommit till generation 7 när det plötsligt buggar sig. En hund skulle dö men vill inte…slutar med att jag får köra resetsim på honom och så blir allt som vanligt i några dagar tills han ska dö igen, då händer samma sak. Nu kan inte mina simmar flytta ut ur hushållet eftersom "någon håller på att dö på min tomt"…vet inte hur jag ska fixa detta, men kan ju inte spela vidare :( Kan inte gå ut i ändra stad läget heller.
Men nu är jag ju ändå duktig och har sparat kopior på min familj. Det i sig är faktiskt inte så jobbigt att spela ikapp. Det tråkiga är bara att generation 7 hade precis hunnit bli småbarn och så otroligt söt och nu kommer det kännas som att hon dött eller något, kommer kännas konstigt och sorgligt utan henne :( Hennes mamma är barn i den senaste sparningen (där hunden inte var buggad då, upptäckte inte denna bugg förrän rätt sent). Men det som är allra jobbigast är all inredning som jag hunnit göra på huset!! GRRR! Jag tar verkligen jättelång tid på mig att bygga och jag får megaångest så fort jag tänker på allt jag måste göra om igen!
Behövde bara ventilera mig lite, kanske få lite peppande ord att inte ge upp…vilket jag inte kommer göra men det kommer gå långsamt att bygga upp allt igen, vilket jag vill göra innan jag börjar spela ikapp på simmarna.
Kommer snabba upp det i deras livsspann och bara fokusera på de mest viktiga och utmärkande saker som gjort dem till de de var som vuxna…
Åhhh vad jobbigt!
För er som inte vet så är detta min Hillywood familj detta skett med :( Snyft.
Ge inte upp! 
Medarbetare på Pokémon iFokus
Kan du inte radera hunden? Genom testingcheatsenabled true?
Kanske fungerar. Taskigt läge du har där. Hände likadant med min familj. Ge inte upp hoppet! :)
#2 Glömde skriva det att hunden gav jag upp för adoption, det gick bra men tomten har ändå fastnat i detta "dödsläge" :P
Jag har redan byggt upp de två toaletterna på bottenvåningen (blev inte lika nöjd denna gången som sist :( ) på nytt och påbörjat trädgården! Fortfarande mycket kvar men det tar sig!
Usch vad jobbigt, speciellt när du kommit så långt. Det är skönt att få skriva av sig ibland :)
Och med denna tråd så blir man ju påmind om att ta kopior på sin familj mapp. Så man är beredd.
#4 Ja, det är jobbigt, men nu har jag faktiskt kommit ganska långt på huset! Nästan färdig nu, där jag var när det buggade :D Har gått mycket snabbare än jag trott!
Ja, det var lite så jag tänkte när jag skapade tråden. Den är ett mycket bra exempel på att det lönar sig att säkerhetskopiera sin familj i alla fall 2 ggr per generation :) Tar ju inte många sekunder att kopiera två mappar om man jämför med hur mycket tid på spelande man lägger ner…