Enhörning!
Jag försöker att bjuda in en enhörning till mitt hushåll, men svaret jag får är att jag först måste bevisa att jag är alla varelsers vän, vad menas? hur ska jag fixa det?
Är det någon som lyckats som kan hjälpa migP :)
Hur hittade du enhörningen? Jag har inte lyckats…
Det var nog bara tur stod å klappade en vildhäst på natten, så dök den plötsligt upp. Dyker dok inte upp varje natt har jag upptäckt!
Jaha, men stod du typ i en skog eller något då? :-)
Åååh härligt, grattis! Då ska jag väl också försöka med något sånt ;D
Grattis att du hittade den vet du att man kan adoptera den och sen para den med en helt vanlig häst?!
6#: Ja man ska kunna avla med en vanlig häst och sedan finns det en chans att du får en enhörningsfölis
Nu har jag också hittat en, adopterat den med :)
Åhh! Vill också ha en enhörning men jag får inte mitt Sims 3 pets innan måndag. Synd att posten inte kommer på helger här :(
Jag hittar ingen enhörning :-(
Jag hittade en svart enhörning :o
# 10 kolla i kartvyn ungefär vid 23, så kommer du se ett slags "moln", där är enhörningen. Min var också svart :) Den brukar finnas vid fiskesjön :)
#12 Tack, ska prova! :-)
#12 jag tästar det tipset åxo ;P
#12 Jag med ;)
Te sunt non solus ♥
Hallå ska alla ta hennes tips nu .__. . skoja! hah
Nu har jag spelat i 4 timmar och inte en enda enhörning. Har kollat vid alla sjöar, kartvyn och från hästrygg. Ser inga moln, ingen regnbåge och ingen enhörning… :-(
JAg har tydligen för många djur, så jag kan inte bjuda in enhörningen,måste adoptera bort några tror jag
#17 Jag har redan sett tre stycken enhörningar bara på 2 timmar :o Två svarta och en vit. Jag kollar alltid vid vattenverket och sjön som är bredvid där med vattenfallet, sen är jag även djurälskade.. :)
Hmm, jag har ryttare men inte djurälskare. Kanske ska försöka med "dottern" hon är djurälskare…
Hörde någonstans att dom svarta är onda ?
()_()
(●‿●)
( )
( W )
( )
#21: Vita kan vara onda också, det väljer man själv.
#22 Väljer man om dom ska vara onda? XD
()_()
(●‿●)
( )
( W )
( )
23#: ja man kan klicka på dem och välja " starta eld" o allt vad det är.
#23 Ojsan :o
()_()
(●‿●)
( )
( W )
( )
Jag ska hitta en enhörning!
#27 Säg var den var nån stans!!!
Jag hittar ta mig tusan fortfarande ingen enhörning…
Jag har en enhörning, jag har en enhörning 
Hittade den vid vattenanläggningen!
#30 Vad kul! :D
Jag hittade min vita enhörning där och den svarta vid vattenfallet.
Hur får man ett enhörnings föl? Jag har försökt för fullt nu, min enhörning har fått 3 föl, men ingen som har blivit enhörning.. :( Ska försöka hitta en till enhörning så dem kanske kan para sig. Men alla enhörningar jag hittar är tjejer, finns det inga killar..?
#32 Även om du har två enhörningar så kan det bli vanliga föl, du får helt enkelt fortsätta avla så blir det nog en enhörning förr eller senare för det ska inte behövas mer än en enhörning.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Undrar om det finns fler enhöringar än bara en?! har bara sett den som jag nu har adopterat.
När jag sen skulle åka till ridcentret eller vad det är för att avla på henne så stod det att det inte gick, måste man avla på den med en egen häst kanske?
Den jag hittade var en kille, den parade sig med ett palminosto som jag hade sedan tidigare och de fick en palminoenhörning, ett sto - skitsöt med sitt lilla mini horn!
35#: oh! Kan du inte visa den? :D
38#: Va söööt :D
gud va söt ^^
Jag hittade en vit, men polisen kom och hämtade min sim. Han fick tydligen inte vara ute så sent.
Asså! jag hittar inte nån
OHH JAG VILL HAA!!! #37 Guud vad söt :D
Fick nu en liten enhörnings hingst, as söt och cool! :D den är vit men har bruna makeringar i ansiktet och bläs (a)
Hittade min första vita enis dagen jag fick spelet :D så fiiiiin!
Även om jag är BFV så kan jag inte bjuda in enhörningen :S
#48 läst någonstans att man måste ha minst 3 djur i hushållet för att kunna adoptera den..
49#: Jo de var så.
Jag har aldrig sett en vit enhörning, bara den svarta :P
http://elinalgotsson.blogg.se
#51 för mig är det tvärtom, jag har sett den vita men inte den svarta…
#52 skumt! :O Vill ju se den vita med och lyckas fånga in båda! :)
http://elinalgotsson.blogg.se
Här är den enhörningen jag adopterade :P
Gjorde om den till vit men orkade inte spela den familjen längre xD
Enhörningen ville inte flytta hem till mig fastän jag är bästa vän med både hunden och hästen. Är det kanske så att jag måste bli kompis med papegojan också?
snart hoppas jag på ett enisföl :D
59#: Du måste vara vän med tre husdjur minst. prova att adoptera en häst, hund eller katt och bli vän med den. då ska de gå
mitt enis föl blev jättesött! ni ska få bilder nån annan dag
#58 gjorde om den till vit? Hur?
Jag bjöd in en svart enhörning till hushållet. Jag har avlat den med flera olika hingstar, men alla föl blir svarta, exakt lika som mamma enhörning.
Går det på ngt sätt för mig att få andra färger? Hur? xD
// Fawo (;
Om du markerar en sim och sedan klickar på en häst och väljer "sadel" -> "ändra sadel" så kan du även ändra färger, man/svans-längd samt hovskägg där.
#64 ahaa, trodde det bara var sadeln o träns man ändrade då. Tack så mycket, då vet jag! :-)
// Fawo (;
#64 Kan man göra det med "Vanliga" hästar ochså?
#61 Lyckades adoptera vildhästen till slut så att det blev tre djur. Tog evigheter innan enhörningen dök upp igen och hade under den tiden tappat det ena husdjuret som bästis. Simmen dör snart… har hållt på hela hennes liv med det här, vildhästen hann bli gammal och allt. Enhörningen har säkert dött nu bara för det ;)
#66 absolut!
Jag vill hitta den jäkla enhörningen nu!!!!!!! :p
#69 JAG MEEEED!!! :s
Te sunt non solus ♥
Asså min föra dator crahsa eller hur det stavas ;P SÅ JAG KAN INTE SPELA SIMS PÅ DEN!.
Nu spelar jag igen -_-
Idag såg jag min första enhörning, en svart i min trädgård. Hann inte bli bästis med den innan den försvann, bara till hälften. Förhoppningsvis så kommer den tillbaka snart. :-D
Hoppas det är okej att jag snor denna tråden lite.
Jag har en svart enhörnings sto och jag vill para den med en av mina grannars hästar som är vit så att jag kanske får ett vitt enhörnings föl (chansar) men det enda dom gör när jag klickar på försök skaffa föl är att dom gnider nosen mot varandra!Och när jag försökte med mina två hästar (enhörningen var "gift" med en av mina hästar,så jag gjorde så att mina två hästar var ihop istället) så gör dom samma sak… går det att para dom?Hur?Varför funkar det inte? Kan hon vara gravid även om det inte står något om det?
Ps. Söta enhörningar och hästar!!!
//Flöffo
#76 Du måste ha en box dom kan gå in i :)
()_()
(●‿●)
( )
( W )
( )
#77 Det har dom
//Flöffo
Konstigt?!
()_()
(●‿●)
( )
( W )
( )
Lånar tråden lite och hoppas att det är ok?
Jag har nämligen hittat en enhörning och adopterat den, jag vill väldigt gärna ha den som en ny ras, hur gör man? Jag vet hur man går in på testingcheatsenabled true och sedan går in på "ändra i skapa en sim", eller vad det nu heter, men sedan då? 
#80 jag tror inte det går. Men det går väl att spara enhörningen och sen när du ska göra en annan enhörning utgår du ifrån den och ändrar färg och sånt?
()_()
(●‿●)
( )
( W )
( )
#81 Jo, det var det jag menade. Men hur sparar man dem då?(Nybörjare) 
#82 När du ändrar utseende på den så finns det alternativ vid porträttbilden, klicka där och välj "spara sim" så finns den att välja bland färdiga simmar sen.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
#83 Tack, det var det jag menade! ;)