The Sims iFokus

The Sims

Etikettlegacy-och-historier
Läst 1349 ggr
Falurven
2013-02-10 19:34
0

Bugg...

Min barnvakt buggade när han skulle mata min bebis. Jag testade med reset och nu är barnet borta istället?!

Känns ju super med tanke på att min sim snart är åldring och detta var min reserv då jag spelar legacy >< Det är väl bara att hoppas att inget händer min arvinge!!

Mvh Nathalie

[SallysPigge]
2013-02-10 20:00
0

Oj då, det var konstigt.

Jag har råkat ut för något liknande, ett småbarn försvann när föräldrarna var på semester. Så jag vågar aldrig resa när jag har småbarn. Detta var i i min legacy med fast jag hade flera barn som tur var.

Får hoppas att din arvinge inte rpkar ut för något.

Falurven
2013-02-13 21:39
0

Han kom tillbaka ett bra tag senare då jag flyttade in en partner till min arvinge. Han var då helt plötsligt en liten pojke och åldrades även till en tonåring efter endast en dag. (Skönt, men han var trots allt yngre än han borde i alla fall)

Nu har jag precis råkat ut för en annan bugg. Hade nämligen två pengaträd ståendes (ena hade jag haft ett tag men den andra var nybliven vuxen) och så hör jag ett konstigt ljud, när jag tittar dit så ligger det bara 4-5 räkningar kvar istället på sammanlagt ca 12'000 simdaler?! Är det en bugg eller är det meningen att pengaträd ska bli till räkningar efter en tid?

Mvh Nathalie

[SallysPigge]
2013-02-13 21:54
0

Det har i alla fall aldrig hänt mig, så det var konstigt.

diesel92
2013-02-13 22:44
0

2#.  de ska tydligen vara mening med det, de har hänt mig flera gånger.

Falurven
2013-02-13 23:40
0

#4: Jaha där ser man. Då var det i alla fall inte en bugg, tack och lov! xD Inga mer pengaträd för mig :)

Mvh Nathalie