The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 2728 ggr
Shalin
0

Han blir ju inte gravid!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!

Ja jag skrev rätt i titeln hihi ;) 

Jag vill att min manliga sim som blivit bortförd av ett ufo blir gravid. Har testat nu med att spara precis innan han blir bortförd. Blir han inte gravid efter den där "blivit bortförd av ufo" grejen går jag till huvudmenyn utan att spara eftersom jag läste på en sida att man kunde göra så.

Men när tusan ska han bli gravid då? Chansen är 33% och jag har försökt 5-6 gånger nu. Han är häxa eller vad man ska säga har det med saken att göra? Eller att alien som för bor honom är gammal? Ser han gå med käpp när han släpper av min sim. 

Jag vill inte heller fuska även och jag gör det lite på ett sätt hehe :P Men inte med koder och så menar jag. 

Vore tacksam för all hjälp jag kan få :)

Mitchika
0

Bästa titeln ever…! XD 

Jag har aldrig haft ett alienbarn födas i min familj, men det är just att föras bort på det sättet som du säger som man måste göra. :) 

Efter att den manliga simmen blivit bortförd så måste man vänta 12 speltimmar (har jag för mig) för att "Bortförd"humöreffekten ska gå över. Om simmen sedan får en humöreffekt efteråt som heter något i stil med "Oväntad viktuppgång" så är han gravid med en alienbaby! :D 

Som du säger så är det inte så stor chans, 33 %, men tillslut kommer det säkert att gå! :D 

Jag hittar ingen info om att häxor inte ska kunna få alienbabisar, så det borde gå? :S Men jag är inte säker.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Shalin
0

#1 Ja det blev en lustig titel haha xD

Okej då får jag helt enkelt vara envis och ladda om hela tiden eller sånt kanske inte funkar längre? Men det borde det eftersom jag sparar precis INNAN han blir bortförd. Får hoppas det går. Kan meddela sedan om jag lyckades till slut :D 

Man har föresten effekten i 10 timmar :) 

Tack för hjälpen :)

Mitchika
0

#2 Berätta gärna hur det går, som sagt!! :D 

Vore jättekul att se en liten alienbebis. :D

Namiko
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag verkar inte kunna undkomma dessa aliens vad jag än gör men som tur är har bara en kille blivit bortrövad för mig. Här är resultatet som aldrig visades upp i min legacy.

Jag hoppas att du lyckas få din alienbebis snart.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Mitchika
0

#4 Herregud, jag dör av söthetsfaktorn!!! 

Hallonsmurfen
0

Varför visades inte den lilla sötnosen!? :D

Vad hände med den? :D

Medarbetare på Pokémon iFokus

Namiko
0

#6 Ester var planerad som ett ensambarn så det störde väldigt mycket i den generationen när jag hade så specifika planer. Nu fick hon iofs syskon senare men här var hon fortfarande väldigt ung och en syster hade förstört mycket av mina planer. Kollar man noga så kan man dock se att Cory går upp i vikt för att sedan bli smal igen på bloggen när Ester var liten.

När en alienbäbis föds så får man välja om man ska behålla den eller om den ska skickas till sin "hemvärld", jag valde att skicka iväg henne. Kan säga att en del av mig ångrade beslutet så fort jag klickat på knappen, hade väldigt gärna velat se hur hon såg ut för jag tycker att Cory var en så otroligt snygg sim, men hon gick verkligen inte ihop med några av mina planer för familjen.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Hallonsmurfen
0

Ja, det är synd när det är något bra som förstör ens planer 

Medarbetare på Pokémon iFokus