The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 1597 ggr
[IdaSo]
0

Vilken ?

Hej alla, skriver rätt mycket idag vet men har inget att göra så började köpa hem världar men nu är problemet har bara råd med 1 till värld och har 2 som jag vill ha. Vilken är bättre enligt er.

Monte Vista/ Hidden Springs

Tacksam för svar för ni vet ju bättre än jag :)

Misarn
0

Det beror helt på vad det är som du tycker om, har inte själv Monte Vista var en del saker som inte tilltalar mig som gjorde att det inte ligger på min priolista men däremot så har jag köpt Hidden Springs och tycker det verkligen är en supermysig, Lummig, och mysig skogs/bergs värld som jag verkligen kan rekommendera :-)

[IdaSo]
0

#1 Tycker om allt möjligt men mystiska saker lutar ju lite mer om det finns såna 😉

Finns det något ''mystiskt'' i Hidden Springs ?

[Lupse]
0

Hidden springs är inte mer mystisk än sunset valley. Det finns visserligen några simmar som har en ljusgrön hy, men det är väldigt få som har det. Staden är ganska tyst, tom och lugn. Enligt mig är staden tråkig.. ingen stad jag spelar i. 

Monte Vista är en av mina favoritstäder. Jag älskar allt som har med Italien att göra, och kanske därför älskar jag staden. Den här staden är också ganska lugn, men jag trivs mer i den och den är inte lika "tom". 

Du har skrivit att du lutar dig lite mot mystiska saker, så hidden springs kanske är mer åt det hållet då själva landskapet skapar en mystisk och tom känsla. (:

Mitchika
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det gör absolut inget att du skriver mycket, det blir bara roligt och aktivt på sajten när medlemmarna gör det. 😃

Monte Vista är en stad med lite italienskt över sig och en härlig, mysig stämning. Mycket öppna ytor, vackra byggnader och byggmöjligheter. :) 

Hidden Springs är en gömd liten stad bland bergen som är väldigt nära naturen, men dess centrum har lite småstadskänsla över sig. En del vackra parker, vattenfall och en fin miljö överlag. :) 

Jag gjorde en musikvideo i Sims 3 som utspelar sig i just Hidden Springs, som visar upp en del av miljöerna. 🙂

Jag håller även på att göra en i Monte Vista (ett sidoprojekt), men den är långt ifrån klar. 

Infogar min video i Hidden Springs, den kanske hjälper med att beskriva världen bättre. :)

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

[IdaSo]
0

Jag får sova på det båda är sååå bra verkar det som