Familjen Lewis
Nu så funkar äntligen mitt sims 3 husdjur! 😃
Så ja, jag har gjort en familj som jag har kommit rätt långt på redan sen imorse. Så jag tänkte göra en tråd om det, ni får gärna följa!
Vi börjar med att presentera…. Michelle Lewis!
Michelle är en äkta djurvän, fast hon faller mest för katter. På bilden ser ni Michelle med en av katterna, Mio.
Och den nästa vi presenterar är.. Melvin Lewis!
Melvin är en djurvän han också, dock så faller han inte extra för något speciellt djur. Utan han älskar alla djur lika mycket, han är även vegetarian.
På bilderna är det förstås Melvin med den andra katten Lilly, sen på den 3dje bilden så har Melvin nyss tagit sitt kvällsdopp i poolen och ska ta in hästen Irma.
(Är verkligen glömsk, först glömmer jag vad hästen heter så jag är tvungen att kolla.. och nu glömde jag av att presentera sköldpaddan) Men ja, sköldpaddan heter Alma! ^^
Nu kan jag gå över till djuren!
Här är Lilly, jag tycker faktiskt namnet passar jättebra! hihi! Lilla är även dräktig och väntar då kattungar snart. 😃
Hon är en väldigt prydlig katt, som aldrig har förstört något eller så. Hon har aldrig något emot att sova, en riktigt trötter!
Som ni kanske märker har jag inte dom vackraste bilderna, eller speciellt många just nu. Men det blir fler snart! 😉
Här näst har vi katten Mio, som är partner till Lilly!
Han är väldigt busig om man ska jämföra med Lilly. River mer än gärna kvarlämnade tidningar utanför huset eller liknande.. Men sånt får man leva med, ellerhur? 🤪
Mio är gärna vaken på natten och trallar runt och busar.
Jag uppdaterar nog med lite allmäna bilder senare ikväll. 🙂