Hjälp...?
Jag har ett problem…
Eftersom min sim absolut inte kunde på något sätt bli ihop med tjejer så adopterade jag en bebis istället. Jag väntade på att socialarbetaren skulle komma och det stod att jag hade fått min bebis i familjen, men jag kunde inte se socialarbetaren eller bebisen någonstans, men den var i min familj. Så jag klickade på att jag skulle gå till bebisen och se vart det befann sig och det verkade som att bebisen var utanför staden någonstans… Så jag gick ut med min sim och anlitade en barnvakt och då dök bebisen upp. Nu har min bebis växt upp till ett barn och jag behöver mer plats, så jag ville flytta min familj till ett annat hus. MEN det står fortfarande att socialarbetaren ska komma, så jag kan varken flytta med telefon eller i ändra stad. Vad ska jag göra??
Förlåt om det var otydligt och att jag skrev ordet "bebis" ett stort antal gånger. xD
Det är väl en bugg… Min legacyfamilj kan inte resa… Jag antar att det är något liknande?
()_()
(●‿●)
( )
( W )
( )
Åh! Jag hade samma bugg på min elgacyfamilj! Fast där var det döden som gjorde att det buggade och jag kunde inte flytta eller resa :( Fick ersätta med en tidigare sparad spelomgång på staden. Blev att jag fick spela om ett par åldersstadier.
Så tyvärr vet jag inte hur man ska lösa det. Tror inte att det går tyvärr :(
Gå ut i ändra stad och flytta familjen därifrån.
Läste denna tråden för en liten stund sedan och kort därpå drabbades jag av samma problem när jag tänkte omplacera min häst. Det står att socialen ska komma, men det gör dom aldrig och hästen är fortfarande kvar. Kan inte ändra stad eller någonting. Tips?
Mvh Nathalie
Det verkar som det hela har hängt sig. Det verkar inte som att den går att lösas tyvärr. Om inte någon anna har något förslag?
# Nej, precis som #4 skrev, så går det inte att ändra stad heller :/ Jag hittade ingen lösning på min familj som sagt.
Okej, men tack ändå! :)
Kan glatt meddela att mitt problem löste sig när jag startade spelet idag. Socialen kom och hämtade hästen och sedan var allt som vanligt igen :)
Behövde alltså aldrig göra någonting åt saken, vilket var tur eftersom jag kommit några generationer på denna legacyn xD
Mvh Nathalie