Fel vid nedladdning..? :S
Jag har testat att hämta simgubbar från TS3-hemsida och allt funkar som det ska, men när dem "laddas in" så kommer det fram "Installationen misslyckades: Kontrollera att ditt spel har de senaste programuppdateringarna och försök igen".
Jag har alla dem senaste uppdateringarna till spelet & alla TS3 spelen är installerade. Någon som har varit med om samma sak? Någon som vet vad som är felet? :(
Tacksam för snabb hjälp.. :)
?
Någon?!
??
Krånglar det fortfarande? 😕
Har du kollat så att Sims 3gubbarna du försöker ladda ner inte kräver ett speciellt expansionspaket eller prylpaket som du kanske inte har?
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
#5 Ja, fortfarande problem :(
Det är så att jag har alla prylpaket och expansionpaket som finns installerade redan och senaste uppdateringarna också :(
#6 I ärlighetens namn har jag ingen aning om vad som kan vara problemet i såna fall. :(
Jag använder sällan exchange, då det mesta jag vill använda finns på andra sajter..
Okej :/
Har du några tips där man enkelt kan ladda ner simmar gratis?
#8 Jag laddar sällan ner simmar, utan mest tillbehör till Skapa en sim så som frisyrer, smink och kläder. :)
Men jag är säker på att medlemmar här på sajten har några sidor som dom kan rekommendera! :D