Sims 3 Bug?
Oj det där har jag aldrig varit med om :O
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Din dator kanske har virus. Vita och svarta hund?
Vita & svarta hund?
Skojade med dig, det ser ut som pixlarna försvinner har du uppdaterat ditt grafikkort?
Vad konstigt! :-O Men hur är det när du spelar då? Testa att dra ner grafiken och se vad som händer. Annars vet inte jag heller vad du kan göra då jag aldrig sett detta tidigare.
Aha ok xP Ne har inte det. Fast jag ska köpa ett nytt grafikskort snart för hoppningsvis.
Tänkte köpa en mycket bättre fast har bara så jävla många problem med att bestämma vilket.
Jag vill ha ett bra kort fast jag vet inte om min dator kommer klara av det. Och så finns det de problemet ifall den får plats. Köpte ett skit bra grafikkort för länge sen, jag fick inte in den med några millimeter… Jag var så jävla arg den dagen xD
Aja, jag får se om jag kan gå och köpa ett nytt grafiks kort.
Ja eller bara leta efter uppdatering på ditt nuvarande har du tur funkar det.
Hur gör jag det?
en gång fick jag också sådär, inte exakt men också svarta prickar som var lite större än dina. men då var det på accesoarer som jag hade råkat gjort något med. Alltså det var en accesoar som gav dom svarta prickarna. Så du kanske kan gå in där och kolla, kan ju vara det också :)
Här finns dom tidigare patcherna/uppdateringarna. När du startar sims i Launchern så finns numret på den patch du har. Så du kan jämnföra :D