Mina sims 3 djur
Hej hej jag är ny på sjaten och tänkte mest dela med mig av mina sims 3 djur. Har bara installerat sims 3 och sims 3 djurliv då min dator inte klarar av mer.
Men jag älskar djur och har alltid gjort och tänkte nu dela med mig lite av djur bilder både av de gamla familjerna och den nuvarande. Har inte haft spelet så länge så inte många bilder.
Men kommer säkert bli fler då jag har hittat hit
Börjar med de gamla famijerna!
En av mina första egeuppföda hästar. Tyckte denna fick en häftig och annurlnda färg. Denna lilla sötnos fick namnet Bambi en hignst.
Hej och välkommen hit! Jag är en av medarbetarna här inne. Och behöver du hjälp med något så hojta bara till. Och vill eller kan du själv hjälpa någon annan här inne så kör på. :-)
Väldigt fina hästar du har, gillar den du sålde väldigt mycket :-D
Bambi hette den visst, men gud så söt. :-D
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Hjärtligt välkommen ska du vara! :)
Jag är också en av medarbetarna här. :) Att möta nya medlemmar är alltid skoj!
Jag blev alldeles kär i Bambi, vilken otroligt fin häst! 
Du får gärna dela med dig av djuren, husen och simmarna du skapar, sånt älskar vi här. :D
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Tack alla ja jag fattar egentligen inte vf jag sålde honom hade vart skoj att avla vidare på
asså jag hatar min andra dator som jag har sims spelen på så jädra seeg så det finns inte. Så nu får jag skicka över alla bilderna till denna dator (skoldator) och den får man inte instalera spel på. Men men fler bilder kommer!
Tack tack jag tror nog att jag kommer trivas bra här älskar sims och har gjort det länge! Kan inte få nog ibland
ps fölens mamma syns i bakrunden på första bilden!
Du kan inte försöka få fram fler Bambi?, Fast mamman och pappan kanske är för gamla?
jag har inte kvar familjen tyvärr och kommer inte ihåg och vet inte hur han ser ut då jag gick till ett ridcenter och parade henne.
Dessutom håller jag på med ngt annat nu
Fast de kommer sedan först bilderna som ajg har haft problem med.
här är det vita fölet på bild nr #2 behöll inte henne. Men jag tror hon har samma pappa som Bambi då även hon fick lite fläckar fast inte så stora då.
Och sista bilden på henne för tillfället.. Ska jag behålla henne eller ej? Och vad ska hon heta nån som har ngt förslag jag kommer inte på ngt passande just nu.
Säg bara till om ni vill se bilder på mina andra djur jag har. Har ju två katter mamma Diva och dotter Saphira. Hästen Titanic , Enhärningen Cumulus , enhörnings fölet (inget namn ännu) Och collie valpen Takida (tik)
Oj här var det hästar i massor :-P
Jättefina alihopa :-)
Gillade verkligen fölen i #16, sååå fina! Ditt nya enhörningsföl var också väldigt sött!
enhörning ;)
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
Vilka fina djur du föder upp! :D
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Oki då kanske jag gör de! Tack haha ni kommer säkert tröttna på alla mina djurbilder jag spelar typ bara med djuren:)
Låt mig presentera mitt nya tillskott Crazy Candy ett sto av rasen Apolossa.
Min tanke är att hon ska få ett föl tsm med mitt svarta enhörnigs hingst och så ska de deras föl få ett föl tsm med Waterline (de enhörnings fölet jag har nu) Om de blir en enhrning så säga 
Annars så har min andra katt gått bort idag och jag valde att sälja Takida även om jag älskar denna hund och dens färger. Så har jag inte tid med den. Takidas umgänge var alltid lågt.
Så nu valde jag att sälja henne och satsa mer på hästarna/Enhörningarna. Och även att föröka skaffa en kille till Carloine
Ps hade ni tyckt de vart enklare om jag skapade en tråd som heter "Familjen…" för i såna fall kan jag göra de.
Oj vilka fina! :)
Oj,vad Många! 
Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 
Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina
#47 grym bild!
#48 tack så mycket! :D
Oj, vilka fina djur! :D Najs med enhörning också :D
Måste säga att jag bara älskar alla dina bilder/djur! Hästarna var extra fina och det man såg av huset också!🙂
Vad fina!
Älskar Bambi och Takida! :)
Medarbetare på Pokémon iFokus
Tack så mkt alla🙂 Hade gärna delat med mer av mina bilder men min dator är gammal och klarade inte av spelen längre 😭 Så var tvungen att ta bort dem och skoldatorn hat typ inget minne alls detta suger verkligen!