En fråga ?
Hej. Vill lägga in Övernaturligt på en skiva ifall jag måste ominstallera det någon gång. Men det står som att det ska vara nån E:. Skiva typ . Är det någon skillnad hurdan cd det ska vara ?
Istället för en skiva, kan du registrera det på ditt sims 3 konto, för på origin så kan du ladda ner det igen om du skulle tappa bort skivan eller registreringskoden! man behöver ingen skiva då.. eller registreringskod.
#1 Kod ??
Koden du använder när du installerar spelet, den ligger alltid i fodralet när du köper den.
Vad har du fått övernaturligt från?
Efter lite överläggande har jag bestämt mig för att låsa tråden.
Jag har köpt spel från Origin många gånger och programmet har då självmant laddat ner spelet och installerat dom utan att jag har behövt göra något. Inga filer att klicka på eller hålla reda på, utan Origin sköter allt på egen hand. Inte olikt Steam, för dom som använder Steam.
Att dessutom bränna ut en skiva med Övernaturligt, oavsett om det är för eget bruk eller inte, räknas det som en olaglig kopia och det tillåter inte vi att det diskuteras här på sajten.
Som #1 sa i tråden, om du laddade ner det en gång från Origin kan du lika lätt ladda ner det från Origin en gång till. Origin sköter dessutom filnedladdning och installation automatiskt, så det är både enkelt och praktiskt.
Så jag låser härmed tråden.
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot