The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 10337 ggr
M_a_r_i_a
45

The sims 3 på windows 8?

Jag har precis skaffat windows 8 och jag har kollat upp innan att de går att spela sims på de, men är de någon av er simsspelare som har windows 8 och går de bra o spela? :)

M_A_R_I_A 🌺

[Chokladmousse]
1

Jag har Windows 8 och jag har inte stött på några problem alls. Jag tycker att det fungerar bra, precis som i Windows 7.

naaw
1

Samam här :) Har också Windows 8 och har inte haft några speciella problem jämfört med Windows 7 ^^

M_a_r_i_a
0

Gud va bra, tack för svaren! ;)

sitter just nu och laddar ner alla sims 3 spelen, man måste verkligen  ha tålamod asså ^^

M_A_R_I_A 🌺

[Chokladmousse]
0

#3 Varifrån? Origin?

M_a_r_i_a
0

nej skiva , tar lång tid att installera spelen 🙂

M_A_R_I_A 🌺

[Chokladmousse]
0

#5 Jaha. Du skrev att du laddade ner dom och jag blev lite misstänksam… Men då är det ju ok!

M_a_r_i_a
0

ja okej haha, laddar absolut inte ner dem köper spelen!

M_A_R_I_A 🌺

[Chokladmousse]
0

#7 Jag med! Varför inte stödja EA så att vi får fler spel och mer tid att sitta vid datorn och vara osocial! My life in a few words…

M_a_r_i_a
0

haha Precis! man ska ju stödja deras arbete dom gör ju spelen asbra!

M_A_R_I_A 🌺

[Chokladmousse]
0

#9 Ja eller hur?

M_a_r_i_a
0

föresten hur startar ni med windows 8  the sims 3 ? jag får inte ens upp launchen ( vet inte hur de stavas ) fast ja trycker på ikonen o sätter i skivan :O

M_A_R_I_A 🌺

M_a_r_i_a
0

när ja försöker starta står de att jag ska ladda ner några windows funktioner så hoppas de funkar efter de…

M_A_R_I_A 🌺

[Chokladmousse]
0

#12 Du kan kolla på skrivbordet och se om du hittar ikonen. Annars kan du gå till start och leta bland dina appar eller får du helt enkelt söka efter spelet.

M_a_r_i_a
0

nu är de fixat, behövde installera en grej ;)

M_A_R_I_A 🌺

M_a_r_i_a
0

förlåt för att jag håller på att störa här igen, men de går jätteseggt för mig att spela sims 3 på winows 8 , gick inte alls lika segt på windows7 och då hade jag ändå laddat ner mer saker till spelen också :O

M_A_R_I_A 🌺

[Chokladmousse]
0

#15 Du stör inte! Har du mods installerade? Har du laddat ner simmar från Exchange?

M_a_r_i_a
0

nej jag har inga mods installerade, jag har bara laddat ner de jag saker jag köpt från the sims 3 hemsida med simpoints o de va inte så mycket :(

M_A_R_I_A 🌺

[Chokladmousse]
0

#17 Har du några nerladdade simmar från Exchange?

M_a_r_i_a
0

ja bara en ända men de kan väl inte vara osakern?? :o

M_A_R_I_A 🌺

[Chokladmousse]
0

#19 Jo, faktiskt. Simmarna från Exchange kan innehålla mycket skräp. Därför rekommenderar jag att om man ska ladda ner kläder/simmar kan man kolla på modthesims, anubis eller thesimsresource. Men man kan aldrig vara 100. Anubis grejor innehåller inget skräp, jag har kollat! Sök alltid igenom dina nerladdade filer. Jag fick virus med ett hår en gång…

M_a_r_i_a
0

okej tack ska kolla! :)

M_A_R_I_A 🌺

[Chokladmousse]
0

#21 Lycka till!