Blogg
Hejhej!
Jag har startat en Sims 2blogg men har inga idéer på vad man ska lägga ut där? Någon som kan tönka sig att kolla lite och se vad man kan lägga ut, eller någon som vill bli "medförfattare" på den? :)
trampolinassims2.blogspot.se
MVH
SchappisenWilton
Ja bilder lockar ju besökare. Och du kan ju ha en Legacy där, det lockar ju med besökare. En legacy i sims 2 är ju ganska ovanligt nu förtiden så det kan bli kul. :)
Legacy?
MVH
SchappisenWilton
Ja här inne till exempel har flera startar olika Legacys, alltså historer som man kan läsa och följa.
Här är min http://legacylucindavader.blogspot.se/ och här kan du läsa om legacy
Låter jättebra! Det måste jag ha med, tack så mycket! :)
MVH
SchappisenWilton
#4 Varsågod :D
Någon som har någon annan idé? :)
MVH
SchappisenWilton
Åh, vad roligt! :) Spelar nästan bara sims 2 så tänkt följa din legacy och din blogg då det knappt finns några aktiva sims 2 bloggar idag :/
Andra saker man kan lägga upp är kanske bilder på typ hus om du tycker om att bygga sånna saker, tips och trix. Andra former av historier, kan vara korta eller långa, behöver inte vara en legascy typ bara hur en grön utomjording försöker passa in i simmarnas värd…En galen kattkvinna som har många hemligheter i bagaget, nergrävda simmar på bakgården osv. sånna behöver ju inte vara så långa men det kan vara roligt att läsa det ändå. :)
Lite svårt att förklara men hoppas du förstår. Sen finns det ju andra utmaningar än bara legacys också som man kanske kan skriva om också. :)
Råkade posta dubbel och vet inte hur man tar bort, sorry :S
#9 Jag tog bort din dubbla kommentar. :)
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Okej, tack så mycket, #7. Det måste jag ha med… :)
MVH
SchappisenWilton
Något mer? :)
Jag uppskattar alla idéer jättemycket, verkligen!!! :)
MVH
SchappisenWilton