The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 2431 ggr
IdaKw
0

Mörk skärm...

Jo, när jag spelar sims och stänger ner snabbt med spelet igång, alltså inte avslutar, så när jag startar det igen är skärmen mörk, inte svart bara mörkt. Någon som vet varför?

Amandapanda
0

Menardu om man tex klickar på Windows knappen ?

IdaKw
0

Hur då menar du?

Tokyo
0

#0 Samma här, vet inte varför. :o

IdaKw
0

Det är så sjukt irriterande!

SimsBrooke
0

Är du på skrivbordet ? Hur trycker du ner spelet?

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

0___0
0

Min kompis har också så! o.O

Joohmill
0

Ja, så är det för mig med, det är jättekonstigt. Det är alltså, för mig i alla fall, när jag trycker på windowknappen på tangentbordet medan jag spelar sims. Så är skärmen normal först innan jag trycker ner men sen när jag vart på internet en stund och ska öppna sims igen så är skärmen mycket mörkare. Skumt.

0___0
0

Vilken dator har ni kankse har med saken att göra! Min kompis har packard bell

Tokyo
0

#8 Samma här, packard bell.

[Chokladmousse]
0

#8 Jag har släckt ner med Windows-knappen på en Asus (tror det var det), en Packard Bell och 2 olika HP, alltid blir det lika mörkt.

Vet någon hur det går att göra på nåt annat sätt?

Amandapanda
0

#7 Så vare för mejj men jjag klickade inte på knappen i över en månad och sedan försvann det lyckligt vis…

[Chokladmousse]
0

#11 Jag har börjat använda det på sistone men det blir ändå mörkt…!

Joohmill
0

#8 Jag har en Acer #11 Kan ju testa det och se om det funkar för mig med, tack :)

IdaKw
0

Jag har en Msi ge60 0nc - 084NE men det blir likadant oavsett vilken knapp jag tycker på.

[Chokladmousse]
0

Så det blir likadant på nästan alla datorer… Vet inte vart jag ville komma med det, men hoppas ett steg närmare lösningen XD

HästMunken22
0

Haha, min gör också så;)

IdaKw
0

Sjukligt irriterande!