Sims 3 Övernaturligt :D
Hej. Har just laddat ner Sims 3 Övernaturligt från Origin men ska installera det imorn eller som testa det. Hoppas allting kommer fungera som det ska och inte blir något krångel (som vanligt).
Ni som har Övernaturligt hur tycker ni det är ? :)
Det är superkul!!
Värt varje krona!
Skulle inte kunna leva utan mina små varulvar eller häxor eller älvor 🙂
Medarbetare på Pokémon iFokus
#1 Bra då :)
#2 Ett minus är väl zombiesen. De dyker upp vid varje fullmåne i alla städer och är väldigt irriterande. Enligt mig iaf :)
#3 Ställer du in månfasen så att det aldrig blir fullmåne så dyker det inte upp några zombies. :)
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Jag fick ett bugg där zombies kom fram utanför mitt hus VARJE DAG!
Irreterande!! det hände för att jag sparade när det var fullmåne.
Gör inte samma misstag! Jag hade en hel flock med zombies. Var lite kul först när dom tog en radio och började dansa mitt i natten. Fast blev skit jobbigt efter jag hade 20+ zombies och var tvungen att lyssna på deras "Öööghh" och deras klagande på att de inte kunde komma in i huset xD
Fast det är konstigt, mina älvor har inga vingar =( Och kan inte se dom när dom blir små heller. Vet inte varför :(
#5 Jag har sparat många gånger vid fullmåne utan att få den buggen… :S Men tack för att du varnar, det är alltid värt att ha i åtanke! 🙂
Sims 3 har så gott om buggar som det är.. :(
Jag hade precis samma problem som du! Mitt problem låg i att jag hade en mod som påverkade alla simmars utseende, men moden var gammal och inte anpassad för Övernaturligt så den tog bort vingarna från mina älvor!
Så fort jag tagit bort moden och ersatt med en nyare version så kunde jag se vingarna igen! :D
Jag har bara modet som tar bort pixlarna när simen dushar/kissar osv.
Tror du att det kan vara problemet?
#7 Det är EXAKT den moden som var problemet!!
Prova att ta ut moden och starta upp The Sims 3 och se. Mods behöver uppdateras ibland också, eller så ställer dom till med problem i spelet. Även om det här är ett väldigt lindrigt problem. :)
#8 Japp! det var det som ställde till det xP
Tusan då. Jag hatar verkligen dom där pixlarna xD Aja, jag får vell stå ut med det :P
#9 Hittar du en nyare version av den moden så funkar den utan att ta bort vingarna på älvorna. :)
Jag avskyr också pixlarna, men ville inte förlora vingarna på mina älvor. Så jag letade rätt på en nyare version och nu slipper jag både pixlarna och jag ser mina älvors vingar. :D
Spelet är jätte roligt, funkar jätte bra :)
Tack Origin :)
#10 tror du att du kan skicka sidan? har letat överallt efter den senaste versionen och hittar den inte =S
#12 Släng iväg ett PM till mig så att jag har en påminnelse, så ska jag söka rätt på den senare ikväll!
Vart det någon ny länk? :D Eller kan du skicka den till mej på pm också annars :)