Problem med patch 1.50
Hej!
Behöver er hjälp. Förra uppdateringen 1.48 gick spelet felfritt i princip, vissa buggar här och där.
Idag när jag spelade var det en ljudeffekt (när man ex. när man kommer ut ur en byggnad efter man tagit en lektion i ett ämne.) Denna ljudeffekt började spela på loop.. alltså slutade aldrig. Väldigt irriterande. Testade att avsluta spelet och sätta igång den igen, men samma loop börjades.
Detta var då patch 1.48.
Nu testade jag att uppdatera igen till 1.50 men när jag väl startar spelet så buggar det rejält eller jag vet inte vad som hänt.
En eller flera simmar står rätt upp i sängen, alltså "genom" sängen men armarna utsträckta från sidorna.
Jag kan inte gå in på bygg/inredningsläget. Det kommer inte upp alls.
Det laggar väldigt. Kan inte avsluta spelet ordentligt. Bara laddar hela tiden. Måste tvinga ned spelet med aktivitetshanteraren hela tiden.
Någon som har samma problem?
Själva uppdateringen funkar fintfint.
Har de flesta expansionspaket installerade även.
Ny fungerade spelet med nya patchen efter jag avinstallerat "Övernaturligt" samt "Årstider", men jag vill ju ha dessa paket också.
Ska fortsätta se om jag kan fixa detta problem.
Löst problemet nu.. :)

hur löste du det?
Vad bra att du lösta det!
Har också haft problemet att musik aldrig har slutat spela..otroligt irriterande så jag tar ju MasterController och återställer hela staden, och då funkade det :)