The Sims iFokus

The Sims

Etikett: legacy-och-historier
Läst 946 ggr
htt
0

Universitetsliv i Legacy

Hej!
Jag sitter här och funderar på legacys och universitetsliv. Vill gärna skapa en ny legacy och samtidigt skicka min sim till universitetet- men hur går det ihop med legacyreglerna? Chansen är ju stor att man får stipendium och väl i universitetsvärlden kan man ju i stort sett leva gratis. Vad tycker ni?

Mitchika
0

Vill du skicka dina Legacysimmar till universitetet så gör det. Jag har planer på att göra det själv i min Legacy så småningom. 🙂

Det är inte mycket lättare på universitetet, även om man bor gratis. Att hålla sin sim på bra humör så att hon/han inte bryter ihop under studierna tycker jag är en rolig utmaning utan fusk. Så kör på det om det passar in i din historia! 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

htt
0

Har inte hunnit starta min påtänkta legacy än, även om jag hunnit spela med simmen tidigare,  men tanken är att skicka iväg grundaren ganska direkt. Så får hon det desto kämpigare när hon kommer hem! :)

Mitchika
0

#2 Hmm, att starta med en grundare på universitetet i en Legacy är ju rätt nytt och unikt. Det kan du göra, tycker jag! Det vore spännande att följa. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

htt
0

#3- Jag har påbörjat legcyn med Simona Valenci :)