Fråga om Legacy Barlow
Jag funderade på att lägga upp det här på bloggen istället, men jag hittade inget bra ställe på bloggen att skriva det på så jag bestämde mig för att fråga här istället. 🙂
Min historia utvecklar sig inte snabbt fram mellan generationerna och det är så jag vill ha det. Det blir mycket roligare när man får lära känna en generation närmare och fästa sig vid den innan man går vidare till nästa.
I det senaste kapitlet så förlorade familjen Barlow en gammal, trogen familjemedlem (😭) vilket också visar att tiden går för familjen och det börjar bli dags för nästa arvinge att stiga fram. I slutändan är det ändå jag som måste bestämma arvingen, men jag vill gärna veta vad ni läsare tycker. 🙂
Kapitel 27 är på väg ut där flera av fyrlingarna hamnar i fokus, men någon av dom ska bli arvingen. Min undrar är, vilken tycker ni att det ska vara? Smarta, blyga och modiga pojkflickan Tekla, den virtuosa, griniga ensamvargen Fenris, den goda, lättimponerade ivriga Luke eller atletiska, lyhörda och övernaturliga älskaren Wilbur? 😃
Ni behöver inte motivera, men det blir extra kul för mig då jag får veta hur ni tänker och tycker. 🙂
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows