Enhörningar
Hejsan! Tänkte kolla om någon har bra koll på enhörningar, jag är väldigt sugen på att få en :) hur gör jag? Har noooooll koll verkligen haha tacksam för svar! :)
// P&K Alexandra
Såhär gör jag!
I staden man får med i Pets expansionen finns dom oftast vid vattentornet och en sjö som jag inte kan namnet på!
Du måste ha Pets.
När det är natt gå till kartrevy och kolla efter ett sken, ser ut som ett norrsken. Som sagt finns dom vilda allra oftast vid vattentornet och sjön i bergen.
Det kommer inte enhörningar varje natt!
När du ser skenet så zoomar du in och klickar på den och väljer alternativet ''Titta på'' eller något liknande.
Och vinn enhörningens förtroende, ge godbit och klappa.
Tillslut finns det ett alternativ som heter ''Adoptera enhörning''(eller så)
Den kan tacka nej, jag brukar få klicka där ett par gånger men efter man testat en gång så rekommenderar jag att klappa eller något emellan.
Dom försvinner klockan 5 på morgonen och jag tror dom kommer fram 00.00 eller 01.00!
Vips så har du en enhörning 😃
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Tack så mycket :) ska göra vad jag kan!
// P&K Alexandra
Säg till om det inte går, kan vara jag som missat något 🙂
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
När jag ska få en enhörning att flytta in står det att man måste bli BFA med en hund, katt och häst innan.. annars går det inte utan fusk… (:
Just ja! Visste jag glömt något.