The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 1388 ggr
hanna-linnea
0

Är det värt det?

Allt strul man har haft med sims under alla år. Lång laddningstid, spelet stängs av och allt går förlorat, seg dator i allmänhet, buggar, dyrt osv… men trots alla problem så spelar vi det. 

Man måste verkligen älska sims, haha 😃

Hur håller ni igång eran spellust? hur får ni ny inspiration?

selef
2

Jag har perioder.. Ibland spelar jag sims nästan på all ledig tid, sen går det någon vecka och jag blir trött på det och spelar inte på någon månad. Sen går jag tillbaka till att spela hela tiden! 

En morot som gör att man alltid kommer tillbaka är ju alla expansions och prylpaket som kommer titt som tätt, som man bara måste testa. :)

[Chokladmousse]
0

Jag går in på här på iFokus och ser alla legacys, simmar, hus som är så intressanta och de ger mig spellust. Men såklart hjälper inte alltid det. Jag spelade nästan aldrig innan jag fick Drömjobb och sedan Övernaturligt har jag spelat nästan varje dag.

Hamsterlycka
0

Jag har precis som #1, perioder. Började spela nu igen för nån månad sen, efter ett uppehåll på nästan ett halvår. Haha, börjar alltid spela igen efter mina uppehåll. :D

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

pistenbully
0

Håller med föregående skrivare :-D Lustigt att man troget fortsätter spela ett spel som man ibland blir otroligt trött och irriterad på, pga de som ts skrev :-P Hatkärlek kanske? Men jag älskar spelet :-D

hanna-linnea
1

ja konstigt är det, har själv tänkt flera gånger "aldrig mer" men det slutar alltid med att jag köper nästa expansionspaket och kommer in i  ännu en sims period. :)

pistenbully
1

#5 kan man kalla det för ett beroende kanske? :-P jag är likadan! När jag köpt nytt spel sitter jag varje ledig stund och spelar, haha!