Mina simmar kan inte jobba!
Det har hänt flera gånger nu när jag spelat mitt Sims 3 att om min sim jobbar med ett jobb. Och så kanske jag vill att den ska byta jobb, så funkar det hur bra som helst tills första jobbdagen kommer. Interaktionen avbryts hela tiden och jag har gjort så simmen åkt till den byggnaden och tryckt på Arbeta, men interaktionen avbryts då också.
Vet inte riktigt om någon förstår vad jag menar. Men t.ex om min sim har jobbat med vetenskap och så säger hon upp sig från det jobbet och inleder ett nytt jobb inom sjukvård så kan hon inte jobba för att interaktionen avbryts hela tiden. Och då slutar det med att hon blir arbetslös.
Medarbetare på Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."
Är med om samma sak med min legacy familj :/

Vet inte vad det beror på men jag såg en video där en kille hade samma problem. För honom löstes det när han öppnade fuskrutan (ctrl+c) och sedan skriver in resetsim * . Det återställer alla simmar i staden ifall de fastnat någonstans.
Jag får testa det nästa gång! :)
Medarbetare på Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."
#2, funkar inte för mig :/

#4 Tog du med stjärnan efter resetsim? Hoppas det löser sig på något annat sätt då.
Såg att det va en gammal tråd men jag har exakt samma problem. Det dök upp efter att jag avslutade min sims jobb som inrednings arkitekt när hon nått högst upp för att hon skulle börja styla människor istället..Men det funkar inte och trycka på interaktionen utan hon laggar typ till o ignorerar mitt kommando..
INGEN som har någon lösning?
och #2 om man resetar henne försvinner något för henne eller händer de inget spec. med henne förutom att hon "startas om"?
^_^ / Martiina