The Sims iFokus

The Sims

Etikett: legacy-och-historier
Läst 987 ggr
naaw
0

The Kingston Family

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Okej, jag kunde inte låta bli. Jag har skapat en ny legacy! Den här gången kommer jag uppdatera på bloggen

http://thekingstonfamily.wordpress.com/

Dessutom kommer den att skrivas på engelska. Jag är inte superbra på engelska egentligen, men kände ändå för att prova på att skriva på något annat än svenska :) Främsta anledningen är att antalet potentiella läsare blir genast större och att jag kan publicera den på andra forum om det skrivs ^^ Jag hoppas att det inte hindrar någon på forumet från att följa. 

Redan nu är tre kapitel ute, och hur ofta jag kommer uppdatera kommer nog vara väldigt då universitet studierna tar upp väldigt mycket tid för mig periodvis :) 

I hope you'll enjoy! ~

Historien börjar med att Charlie Kingston flyttar till Aurora Skies efter att ha tagit studenten. Han vill starta ett eget liv och hoppas att en dag skaffa sig en egen familj.

naaw
0

1.1 Charlie Kingston moves to Aurora Skies

Charlie flyttar in på sin nya tomt i Aurora Skies och passar på att besöka stadens allmänna trädgård.

naaw
0

1.2 The day off

Charlie är ledig. Han har börjar plantera sin egna trädgård och tar en fisketur. Men det känns som att något fattas…

naaw
0

1.3 The first meeting

Charlie kommer fram till sommarfestivalen och roar sig med fotboll och att täva i att äta korv. Sedan träffar han henne…

Cimsan
0

Följer :D