The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 1320 ggr
VilmaKristina
4

Vad sjutton hände?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min sim är kändis så det är alltid en paparazzi på gården, men från tomma intet POFF så började paparzzin brinna!

Solen skiner och det har varit morgon i 1 sims timme.

Vad sjutton hände?

Fölet ser nöjt ut i alla fall.. 😃

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

Mitchika
2

Haha, herrejösses! XD 😂

Ja, fölet har säkert jätteroligt med underhållning på morgonen! En människa som far runt, viftar med armarna och hojtar! Det skulle jag också tycka var rätt underhållande… 😉😃😇

Jag har ingen aning, mycket kan ha hänt. Man vet inte vad paparazzin kan ha sysslat med på sidan av. Oskyldig

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

VilmaKristina
2

Vampyr var han inte i alla fall!

Han stod och fotade sen poff, jag var för lat för att släcka honom. Hon tränade ju sin älskade ny inridna häst.. 😇

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

Mitchika
2

#2 Hahaha! 😂

Ja, paparazzis inkräktar ju på ens privatliv. Klart man inte orkar avbryta någon rolig aktivitet för att rädda dom… 😇

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

VilmaKristina
2

Det är extra jobbigt att vara känd för paparazzis och random folks som ringer på 2 på natten hos en sim som jobbar med hästar från 06.00 till 23.00…

Dom är så jobbiga xD

Misarn
0

haha! 😂

Linnsan91
0

Haha! Det hände mig också:P

Emelice1206
0

Min sångare började brinna från tomma intet en gång också… hon dog för ingen var snäll nog att släcka henne.

Men typ POFF började hon brinna xD