The Sims iFokus

The Sims

Etikettteknisk-hjälp
Läst 3188 ggr
Hamsterlycka
0

Går inte att ladda ner saker

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Alltså åååh. Blir så less på dethär. Hade tänkt passa på idag när jag är sjuk att ladda ner lite kläder, hår o.s.v från TheSims3.com, men när jag har klickat på "LÄGG TILL I SPEL" och försökt ladda ner simmen kommer det här upp. Blir så sjukt less! Vad gör jag för fel? Kan det ha att göra med att jag måste uppdatera spelet? Ni ser ju i bilden vilken version jag har.

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

BandiitQueen
0

Tyvärr kan jag inte hjälpa då jag aldrig laddat ner saker ifrån sims3´s sida.
Testa ladda hem ifrån modthesims eller TSR(the sims resourse).
jag skrev i en annan tråd om vart man ska placera sina filer osv. Kanske kan hjälpa?

Tråden här!

Hoppas det kan hjälpa :)

^_^ / Martiina

Emelice1206
0

Har du bara grundspelet? Då tror jag du behöver uppdatera spelet, simmarna (om det var det du laddade ned på bilden?) kan ha funktioner i sig som grundspelet inte har :)

Funktioner som bröststorleksreglaget, tatueringar osv.

Hamsterlycka
0

#2 Precis, det funkade när jag hade uppdaterat det. :D

Emelice1206
0

#3 Så bra att det löste sig, kan vara rätt frustrerande att inte kunna ladda hem det man vill använda så gärna.

Hamsterlycka
0

#4 Men precis! Har försökt väldigt länge nu, så det var jätteskönt att det äntligen fungerade! Tjöt ut i ett glädjerop när jag såg de nya håren. 😃 Fick även med längre ögonfransar, olika sminkgrejer, kläder, nya ögonfärger osv eftersom jag laddade ner hela simmar :D

Emelice1206
0

#5 Wow! Jag laddar endast ned från Store nu, då min dator kraschar om jag har massa CC nedladdat. Med bara från Store fungerar det, men är lite sorgsen att jag inte kan ha sådana glansiga och fina hår, speciella kläder, coolare smink osv :/