The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 1542 ggr
Potatisen
0

Var hittar jag broschyren?

Hej! Har precis fått hem The sims 3 I rampljuset. EA har ju slutat att skicka med informaionsbroschyrer i spelen för att hjälpa miljön. Istället ska man hitta info på The sims 3:s officiella hemsida. Men jag kan inte hitta den någonstans. Kan någon berätta var den finns? Skulle hjälpa jättemycket. För även om man kan lista ut det mesta, så kanske man missa något viktigt som ger en större dimension på spelet.

Potatisen
0

Snälla hjälp

Mitchika
0

Jag skulle gärna hjälpa, men jag kommer inte in på deras hemsida för stunden och kan inte gissa mig till vart den är. 😕

Om du är bra på engelska så finns det jättebra engelska informationssidor om spelet. Sims Wikia till exempel! 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Potatisen
0

#2 tack Någon annan?

Potatisen
0

#2 Har varit inne på Sims Wikia, men där står bara information, inte hur man ska göra för att bli t.ex trollkarl och det är den typ av information jag söker.

[Chokladmousse]
0

#3  Den typen av info finns väl bland lektionerna om inte jag minns helt tokigt?

Potatisen
0

#5 Ja, men när man fick broschyrer med, stod ju det mesta där i och killen i spelaffären sa att man kunde hitta den på internet.