Hjälp: Uppdatera The sims 3
Hej, alla kunniga The sims spelare!
Det är så att jag kan inte uppdatera The sims 3, den är på version 4.0.87.006.001. Jag vet knappt nu vilken som är den senaste versionen av The sims 3.
Det är så att jag har The sims 3 Husdjur, men kan inte ladda ner det, eftersom det står att jag måste ha den sensate versionen av The sims 3 (startpogrammet).
Det skulle vara jätte snällt om ni kunde hjälpa mig, har suttit med det här problemet i 1 vecka nu..
- Stanna upp och känn efter vad du vill, våga ta risker -
Hörselskadad, kan säga va några gånger
Den senaste versionen är
10.0.96.013001
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Shit, vad långt efter jag är. men det verkar som om spelet har stannat på min version: 4.0.87.006.001.
Har du/ni några lösningar på vad jag kan göra?
Har du testat att gå in på speluppdateringar på lanuchern och uppdatera manuellt?
Hur gör man det? 
Tryck på knappen till the sims 3 där du kan trycka för att starta. Sedan finns det en knapp längst ner till vänster där det står speluppdateringar, tryck sedan på uppdatera =)
#5 Har samma problem som ovanstående tror jag. Och på uppdateringssidan i launchern står det Uppdatera nu och sen uppdatera. Är det någon skillnad på dessa egentligen? 😮
#6 Inte för mig i alla fall. Jag har rutan Automatisk uppdatering ifylld (tror den heter det). Då uppdateras spelet automatiskt. Väldigt praktiskt!
Den har jag också alltid ikryssad men jag kan inte uppdatera och har inte alls den senaste :(
Jag lånar tråden lite snabbt bara…
Den senaste versionen är väl 10.0.96.013001, som det stod där uppe?
För jag har versionen 16.0.136.021001 och kan inte uppdatera mitt spel! Jag kan klicka på "uppdatera", men det händer ingenting alls.. Dock så kommer det inte upp någon ruta att det finns en ny uppdatering eller så, men om 10.0.96.013001 är den senaste så borde jag ju kunna uppdatera mitt spel…
Men jag har rutan "automatiska uppdateringar" i kryssad, har det något med det att göra? För jag vill ju liksom ha den senaste uppdateringen haha… :(
Tacksam för svar! Lånade som sagt tråden lite, men passade på när ämnet ändå fanns uppe i en tråd. 🙂
- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -
Någon?
Vill även installera/ladda ner en värld nu, men det misslyckas eftersom att det står att jag inte har den senaste versionen. Men jag kan fortfarande inte uppdatera!
Jag blir så sur!! :(
Jag har också 16.0.136.021001. Mitt går inte heller att uppdatera för den säger att jag redan har senaste versionen.
Har ni köpt spelet via origin (ni som har problem) ?
#13, alla mina spel är köpta i butik… :/
#9 mitt också, det står liksom "du har den senaste versionen av spelklienten", det är så frustrerande.. >,<
#12* mende jag hehe, alltså inte 9 ;)
Snälla, är det någon som vet varför det inte fungerar?
#14 okej, jag köpte mitt i butik men lade till det i origin när jag köpt det. Efter att jag tappade bort skivan så fanns det ju fortfarande kvar på origin så då laddade jag bara ner och installerade det på nytt eftersom att jag tog bort det tidigare. Och det är nu jag fått problem först, och tänkte att det kanske var något fel med origin eller något!?
#17, jaha, okej. Jag tror mitt problem är löst, jag har fått hjälp av en annan. Men den versionen jag har borde ju vara den nyaste, för annars hade det ju kommit upp att det fanns en ny uppdatering på g. Eller?
För det var ju mest att jag höll på att ladda ner världen som fick mig att reagera, annars hade jag nog inte brytt mig… Men det var liksom en gratis version av Sunlit Tides, så misstänker att den inte var helt bra, om man säger så… Dessutom gick det att ladda ner en annan värld också, så ja.. ;)
Spelet fungerar prima ändå, så för mig gör det ingenting egentligen.. Behöver inte den staden ändå, hihi. Riverwiev fungerar utmärkt för mig.
Blev lite mycket text här kände jag, haha… 😇 Hoppas att det löser sig för er!
Skönt att det löste sig för dig tillslut. Lycka är när sims funkar prima 👍