Åhh! vad ska jag göra!?
Jag har två st the sims! Ett som heter "the sims 3" och ett som heter "the sims husdjur" Jag spelar the sims husdjur. Men det är ju liksom ihoppkopplat. i alla fall så vill jag ha ett konto. på TheSims3.com ! Men jag reggistrerade mig förut och nu så går det inte att logga in! Jag har glömt bort lösenet och vilken epost adress det är!:( Och det som är så synd är ju att jag inte kan reggistrera mig igen! Jag har ju redan skrivit in numret en gång. jag vill så gärna kunna gå till djuraffären etc. åhh!!! Blir så förbannad! Vad ska jag göra HJÄLP!
Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎
Någon som har en aning.. lite brådis.. Det här får mig att inte vilja spela the sims på flera år! Åhh vad irriterannde! :(
inget vänlig skäl som skulle kunna svara .. Vill så gärna spela!:/
SNÄLLA NÅGON!? :(
SNÄLLA! KAN JAG registrera det andra spelat fast fortfarande ha tillgång till djuraffären m.m?!!!
Det går inte fortare för att du bombar din egen tråd.
Har du registrerat husdjur på det konto du har registrerat? Isf måste du försöka komma in på det kontot. Då djuraffären kommer med husdjur kan du bara få tag på djuraffären via husdjursspelet och registreringen.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Maila supporten på thesims3.com och berätta vad du har för problem så hjälper dom dig säkert. :)