Blir så TRÖTT!
På min dator som jag hade innan (som var sämre än den jag har nu) brukade det bli så när jag hade för mycket nedladdat innehåll.
Nu kan jag såklart inte svara på om det är så i ditt fall.
ett tips är också om du söker efter en fil på datorn som heter missingdeps.idx och tar bort den. har läst någon stans att de kan hjälpa till lite och de gör det för mig iallafall.. men pröva! :)
M_A_R_I_A 🌺
Jag måste fråga, eftersom du har övervåning på din familjs hus, har du haft den hela tiden eller har du nyligen byggt den när du försöker spara?
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
#3 Nyss byggt den faktiskt, då går det inte att spara..
#3 kan det bli så om man har övervåning :-o
#4 Där har du nog svaret… 😕
Efter Årstider/Årstiderpatchen (kommer inte ihåg exakt vilket det var) så dyker det upp en bugg i vissa sparfiler där spelet kraschar efter att man har byggt en övervåning. Ibland kan det hjälpa om man inte har något tak på övervåningen, i andra fall kan det hjälpa att vänta till sommaren och bygga då och spara.
Av någon outgrundlig anledning går det ofta bättre att bygga övervåning på sommaren. Jag vet inte om det har hittats något lösning på problemet, jag tänkte ge mig på och försöka skriva lite buggfixar efter röstningstrådarna är uppe.
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
#6 Tusan, då kan jag inte ha mitt presentparty..! 😕
Är den filen viktig?
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
# Nej de är den inte :)
M_A_R_I_A 🌺
Vad är den till för? Har haft ett jättelaggigt sims sen jag fick årstider och uppdaterade men vill inte kasta något viktigt!
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.