The Sims iFokus

The Sims

Etikettpresentera-dig
Läst 1730 ggr
Bara Anna
3

För att höja medelåldern....

…..så går jag med här. ^^ Eller njae, jag går med här för att jag är en nyfrälst sims3-nörd! Har spelat Sims3 sedan släppet från början, men varit periodare och aldrig varit särskilt bra på det hela. Men hellre än bra som det heter!

Mitt namn är Anna, bor i Uppsala med son, sambo och ohängd katt. Gillar nog Husdjurs-exp. bäst tror jag, men har som sagt inte huggit tag i någon av exp särskilt mycket. Så allt är bäst egentligen. Hade nyligen världen bästa sambo som köpte Universitetsliv och roar mig där med att agitera med döden och tja…..

Har aldrig kommit in i det mer officiella forumet så jag hoppas på bättre napp här. Är lite matt av alla legacy-historier och all info här tbh. Så det här skall bli kul! Just nu letar jag efter någon som har ett bra skin för Basset Hound och/eller snygga paneler för att bygga ett riktigt snyggt svenbskt hus med vita knutar!

PS Ålder? Skall man fråga en dam om ålder???? Viskar: 35…..

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Mitchika
0

Varmt välkommen till forumet! 😃

Jag älskar när nya medlemmar presenterar sig så att man får välkomna dom ordentligt. 🙂

Mitt namn är Caroline, även om jag går under namnet Mitchika på forumet (gammalt alias från min tidiga tonårstid som jag fäst mig vid för mycket för att släppa) och jag har relativt nyligen fyllt 24 år. 🙂

Jag är även Medarbetare här på The Sims iFokus, så jag "håller ordningen" (använder termen löst, för alla är så trevliga och skötsamma så det behövs i stort sett inte) och försöker hitta lösningar på dom vanligaste och värsta problemen i Simsvärlden. Inte alltid med framgång, men jag gör så gott jag kan när tiden finns. Vilket inte är alltid, då jag även är Sajtvärd för Pokémon iFokus och måste jobba lite där också samt ta hand om ett gäng djur (hund, marsvin, råttor, ödlor) och en liten tvåa på egen hand.🙂

Bra skin för en Basset Hound vet jag inte om jag har sett något, men det är definitivt något som jag vill ha också! 😃

Jag hoppas du kommer trivas här på forumet. Det är bara att skicka iväg ett PM till mig eller sajtvärden om det skulle vara något (eller för att bara prata lite)! 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows