The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 1947 ggr
VilmaKristina
2013-04-05 20:38
0

Fy sjutton!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min gamling hade gjort sitt och dog framför alla hästar och dottern, och sen när jag trodde liemannen gått försökte jag flytta på graven, men det gick inte för den användes av ena hästen!

Så ''herjade'' den med döden så hade den räddat gamlingen!

Både coolt och synd, för gamlingen är bara ivägen.. 😎

Dom båda är gamla och har hängt ihop sen jag gjorde familjen, dom första simmarna faktiskt!

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

SimsBrooke
2013-04-05 21:49
1

En av hundarna i Familjen Jones tror det var Muffe räddade Nichol. Vart lite irriterad för jag ville att hon skulle dö.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

bunnyheart
2013-04-06 07:12
0

Samma hände med min legacy, fast då var det hunden Lizzie som räddade 98 åriga Leila. Ganska irriterande, för jag hade inte plats för henne, så hon fick flytta istället :P. Det knasiga var att hon levde tills hon var typ 110 simdagar, galet :D.

/Johanna.

Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡

Kaninblogg♥♥♥

"För världen är du någon,

men för någon är du världen."

VilmaKristina
2013-04-06 10:17
0

Jag sparkade ut min med sina två hästar, nu har gamlingens dotter skaffat en egen dotter att lära rida som även kommer få egen häst ;)

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

bunnyheart
2013-04-06 14:29
0

#3 Haha :P. Jag tänkte varje sim-dag i spelet: "ska det inte komma upp en ruta snart som säger att Leila har dött?" hahaha 😃

/Johanna.

Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡

Kaninblogg♥♥♥

"För världen är du någon,

men för någon är du världen."

VilmaKristina
2013-04-06 17:17
0

Även fast det bara är animerat blev jag fett glad över att hon fått värsta bandet :')