Bästa expansionspaketet hittills?
Vilket expansionspaket gillar ni bäst? Varför gillar det ni mer än alla andra? :D
Min personliga favorit av dom jag har är nog faktiskt Årstider eller Husdjur, kan faktiskt inte välja. Men jag skulle aldrig klara mig utan husdjur.. och väder. Okej, jag vet inte, haha. Nån av dom ;)
Själv? :D
Hmm… Årstider eller kvällsnöjen tror jag :)
Årstider helt klart! 👍
Årstider eller husdjur :) Snarare båda två :P
Väntar nu spänt på semesterparadiset.
Svårt att välja.. Jag skulle tycka att det var tråkigt utan bla Leva livet och destination världen men skulle kunna överleva utan dem. Håller nog med som de flesta andra här att årstider är roligast men övernaturligt tycker jag är minst lika kul (:
Skulle inte klara mig utan leva livet eller övernaturligt.
Årstider för det blir mer realistiskt med olika väder och årstider.
http://ask.fm/JessicaReips
Husdjur och Övernaturligt, tveklöst! 🙂
Jag klarar mig utan dom flesta expansionerna, men INTE utan dom två och även inte utan Drömjobb. Jag älskar mina små SimBotar…! 😍
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Alltså, jag tycker egentligen de allra flesta expansionerna tillför många spännande saker. Men ingen exp är kompletta i mina ögon. Men som så många andra skulle jag ha svårt att leva utan Årstider - just för vädret. Men å andra sidan så klarar jag mig utan festivalen som bara stökar till undervisning och jobb….
Me. Myself & My Sims
Kul att höra era åsikter :)
Jag skulle never klara mig utan husdjur, hur sjutton är sims kul utan katter, hundar och hästar?!
Annars är det nog årstider, älskar vildblommorna och att simmarna kan bli förkylda och få allergiska reaktioner!
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Årstider och universitetsliv är helt klart mina favoriter. Årstider därför det hjälper till att göra spelet mer realistiskt, och universitetsliv därför det är kul att få styra simmarnas skolgång :)
http://mayasims.blogg.se
"Simplicity is the ultimate sophistication"

Djurliv, årstider och övernaturligt helt klart. Precis som någon skrev ovan så tillför alla expansioner/prylpaket något till spelet men dom tre är något extra 🙂
Jag har svårt att välja, varje expansionspaket tillför något speciellt till spelet.
Så som Övernaturligt tillför det övernaturliga som vi inte har skådat på samma sätt tidigare.
Årstider eftersom det blir lite mer verkligt.
Husdjur - Simmarna kan ha djur igen och nu har dem även tagit in hästen.
Drömjobb - Där man får följa med simmen till jobbet och hjälpa dem i sin karriär på ett helt annat sätt.
Universitetsliv - De kan åter igen plugga sig upp i en karriär Denna gång lite roligare än innan.
Det finns fler saker att tillägga bland alla expansioner.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Helt klart husdjur! Klarar mig inte utan djuren, får panik av bara tanken😇. 2:a blir LÄTT årstider! Jag älskar båda, men måste man välja ett så blir det husdjur. Jag har testat andra expansionspaket hos kompisar, men årstider och husdjur är de enda jag har instrallerade på min dator. Älskar de, de är mina favoriter, spelet blir så verklighetstroget när man har både väder, årstider, sjukdomar, och husdjur. Awweeesooommeee :P
/Johanna.
Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡
Kaninblogg♥♥♥
"För världen är du någon,
men för någon är du världen."
Nu när jag tänker efter så kanske Leva livet är det bästa…. Jag säger Årstider och Leva livet 😃
Husdjur! Jag kan klara mig utan väder, övernaturliga varelser och olika yrken, men utan djuren så har jag inte någon lust att spela. 😛
Hahaha, jag tror jag lägger till en till på listan. Det får bli Årstider, Leva livet och Husdjur x) (jag lovar, nu ska jag inte ändra mig nå mer)