Blir så arg!
Hjälp snällaaa.
När jag startar upp sims och går in på en stad ska jag sedan trycka på ''nytt hushåll'' och när jag trycker där så börjar det ladda sådär som det brukar, MEN DET SLUTAR ALDRIG LADDA. gick ifrån datorn i tjugo minuter och när jag kom tillbaks så laddade det fortfarande.
Har avinstallerat massa ner laddade saker ):
EN TILL GREJ
När jag ska göra en sån där programuppdatering så när det är typ två millimetrar kvar så stannar det jätte länge också..
☀️KAN NÅGON UNDERBAR MÄNNISKA HJÄLPA MIG?☀️
Prova att bara låta den ladda tills det är färdigt. Min laddar också JÄTTE länge men det är bara låta det vara tills det är färdigt. :)
Gör något annat så länge.. Typ städa, laga mat eller kanske plugga ( om du går i skolan dvs :P )
Min blogg med olika tips & trix, fakta och råd för små husdjur!
http://catchfatch.bloggplatsen.se
Hej The-a,
Det låter ju inte bra!
Vilken version av The Sims är det? Tvåan? Trean? Och är det en PC eller en Mac-dator du har?
Det som oroar mig är att du inte kan lägga in den där programuppdateringen. I värsta fall kan det till och med vara fel på datorns hårddisk. Kanske är det bara fullt, alltså ont om plats för uppdateringen. Då kan du prova att tömma papperskorgen eller slänga lite gamla filer på datorn.
Håller med CatchFatch dock, ibland tar Sims SUPERLÅNG tid på sig att bli klart med att ladda.
/ Per
Sajtvärd för Skepticism
mm, ska prova på måndag när det är skola. Får se hur det går då (:
The sims tre och PC
Mm, men får prova någon dag att ladda jätte länge, så kanske det går..
det kan vara att du har många sparade spel.

Så blir det för mig emellanåt och det händer oftast när jag spelar på en stad väldigt länge och när jag använder många olika fusk och nedladdningar. Det blir precis som du beskriver med att spelet laddar väldigt länge maxtid tror jag det var 45 minuter, likaså om jag ska skapa en ny familj.
The-a: Jag ändrade din rubrik från versaler till gemener 🙂 Tänk på att Caps Lock på nätet uppfattas som skrik. Det ser trevligare ut med gemener 🙂
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus