Installera eget innehåll
Jag har en hel del nedladdade möbler och liknande liggnas på datorn som jag skulle vilja ha in i spelet, men hittills har jag bara förstått hur man gör med PACKAGE-filer.
Jag har även filer som är ''The sims 3 eget innehåll'' men vet inte vart jag skall lägga dessa.
Någon som har lust att förklara för mig? :)
I downloads, Som finns under dokument electronic arts och sen The sims 3 (oftast, vet inte vad du spelar på för dator eller va du har för operativ system). Finns oftast en mapp som redan heter downloads som du lägger allt det i som du vill ha med i spelet (om det inte finns en så gör du en som heter Downloads). Sen trycker du upp spelet, det finns en flik som står nedladdningar på till vänster som du trycker in på. Längs ner står det installera, då trycker du bara på den. Men tänk på att det finns en ruta upp till höger under installerat innehåll, Den fliken finns också där till vänster vid nedladdningar. Som det står spela utan eget innehåll på, så det inte är så att den är i kryssad för då funkar det inte. Hoppas du fattar :).

Okej fattar precis! Tack så mycket :D