The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 1837 ggr
Pinglan00
0

Matskål fastnat i handen.

Hejsan, jag gjorde en sim det började med att efter 3 dagar, hade precis flyttat ihop med en kille, och plötsligt när hon skulle till jobbet så snurrade hon för att byta om men hade samma kläder som innan, märkte det när hon kom ut ur jobbet med sovkläder. Dagen efter duschade hon innan så kom hon till jobbet naken. Jag lyckades fixa det, men nu har det hänt nåt med killen först fatta jag inte varför han hade en skål i handen, tills han började träna. Då såg jag att han hade en skål med mat i handen som inte var färdig. Han hade då verkat haft den i flera dagar. Jag har bytt stad med min familj till en ny sparfil. Men endå fortsätter sånt… Jag använder mig inte av några mods och denna familj fuskar jag inte med. Däremot har jag laddat ner massor av saker från thesimsrecourse.

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

Mitchika
0

Har du testat att använda resetsim på simmen ifråga och se om det hjälper? 🙂

När det gäller innehåll från The Sims Resource kan jag inte säga hur säkert det är jämfört med mods. Mycket prylar kan orsaka problem, konflikter och buggar. Det är i stort sett omöjligt att säga vad det är som orsakar det, då det kan vara så otroligt många saker.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Pinglan00
0

#1 Tack det hjälpte, men jag gjorde även så på min som med problem med kläderna men inget hände, hon hade fortfarande samma problem..

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

Mitchika
0

#2 Hmm, det problemet förstår jag inte riktigt.. 

Har du provat att ta din sim till en byrå eller garderob och välja alternativet "Planera klädstil" för att titta på din sims olika kläder, inklusive arbetskläderna? 

Att fixa lite med kläderna där kanske kan lösa problemet. 🙂

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Pinglan00
0

#3 Ja det var så ag fixade det

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

Mitchika
0

#4 Då så, problem löst! 😃