Poser bilder som ni tagit
Hej! Jag hittar ingen tråd med bilder som man har tagit med pose player. Tycker det hade varit roligt med en bild tråd där man lägger ut sina bilder man tagit med olika poser :). Spelar ingen roll om det är med djur eller bara simmar :).
Jag har en som jag är sjukt nöjd med, men den får vänta ett litet tag eftersom den är en viktig del av min legacy jag skriver just nu… Tihi tihi!
Me. Myself & My Sims
Oki :). Ska bli spännande att se :).
#4 Jättefin! Stämningsfull!
Me. Myself & My Sims
Jag har väldigt många bilder på simmar och djur som har gjort poser med hjälp av poseplayer, men jag kan ju visa två som jag är väldigt nöjd med. 🙂
Medarbetare på Pokémon iFokus
#7 Den första var helt klart bäst! SGillas skarpt! Något nästan överjordiskt över den….
Me. Myself & My Sims
#9 Vad roligt att du tycker om de. 🙂
De är anpassade för att passa som headers till mina bloggar, den ena bloggen har lite regnbågs-aktig bakgrund, så jag tyckte att en ljus bild skulle passa bra.
Den andra bloggen har orange bakgrund, därför är den bilden tagen i soluppgången. 🙂
Oj!? Det är samma Sim?! Det tänkte jag inte alls på!
Me. Myself & My Sims
#11 Haha, ja det är det. 😃
Vad mycket snygga bilder ni tagit :). Jätte roligt :).
#13 Jättefin! Magisk rentav 😍
Men, hur har du fått dem att sitta så att de inte överlappar? Jag vet ju om "moveObjects on" osv Men jag får aldrig rätt arm över rätt sida etc….
Me. Myself & My Sims
#17 Om du har moveobjects igång, och håller inne alt, kan du sätta de hur som helst. 🙂
#18 Aaaha! Jag missade det där med alt! *Spottar och fräser* Sabbade totalt en supercool bild för min legacy. Men jag är nöjd med den jag fick ändå!
Me. Myself & My Sims