Legacy Dawson
Iza hade efter sin födelsedag flyttat från sin familj. Hon började med en grund för huset och saker som hon verkligen behövde, kyl, toa, säng och så handfat och bänk. Tyvärr hade hennes pengar inte räckt för tak över huvudet eller ens väggar. Nu skulle hon på direkten åka till polishuset och söka sig ett jobb.
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
När första dagen var slut hade hon redan fått logikfärdigheter (nivå 2), och en svag början på atletiken (nivå 0). Nu väntade hon efter kommande dagen då hennes första dag skulle vara. Hon hade redan funderat ut ett litet mål hon skulle klara innan Nästa vecka slutade, bli befodrad. Hon behövde pengar och ville rikta in sig på jobbet innan hon sökte efter sin kommande man.
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
Idag fick jag en befodaran i jobbet. Jag är nu skrivbordsryttare. Överaskad blev jag inte då jag lagt ner min själ i jobbet. Jag gick över till Altos och träffade Vita Alto. Mer han jag inte göra innan jag hittade tv:spelen. Imorgon ska jag kanske ta och läsa lite logik igen. Och så har jag köpt ett litet badkar så jag slipper åka till gymmet för att duscha som jag gjorde imorse. Sen har jag även skaffat ett par väggar. Inte fullt klart med väggarna men innan Söndag har jag nog lyckats med att sätta dit alla väggar. -Iza
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
Efter en dag till på jobbet så tror jag att jag kommer bli befordrad igen innan fredag om jag verkligen jobbar på. Jag rensade bort alla gammla tidningar och betalade räkningarna jag hade fått. Sen satte jag mig för att läsa tidningen därav jag fick reda på en ätartävling. Jag var väldigt hungrig och tog tillfället i akt. Tyvärr vann jag inte. Annars hade jag kanske fått råd att gör klart ytterväggarna. -Iza
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
Äntligen har fredagen kommit imorgon ska jag ut i stan och lära känna folk. Jag har äntligen satt tapet, dörr, golv och lampor i mitt lilla hus. Nu ska jag bara fortsätta med att renovera det. Jag har även en ny jobb uniform, polis uniform. Sen satt jag och läst lite logik. Jag blev även vän med min kollege Blair Wainwrait (stavning). -Iza
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
Efter ännu en dag då jag hittat min själsfrende, och ja han var rik…
Men jag fortsatte min vandring till ett hus vid stranden. Vi föll för varandra men han hade en tjej, men han var oflörtig. Vilket gav mig lite svårigheter men nu flyter allt på mellan oss. Vi har redan kysst varandra. -Iza
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
Äntligen blev jag befodrad- igen. Jag är nu i 4 befodran som patrulerande polis, när jag når 6 vet jag redan vad jag vill bli. Hemlig superagent. Jag glömde berätta att killen jag träffade igår jobbar inomjournalismen. Och jag hade glömt att jag tagit sönder badkaret för nån dag sedan så hela huset var vattenfyltt. -Iza
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
Idag tog jag och gjorde en falsk sjukskrivning, jag behövde pengarna och en dag ledigt. Jag gick över till Frios och förhörde Jared. Efter ett tag kom Conor hem. Och vi började praa, tillslut tyckte jag att han fick ta och välja mig eller henne. Han valde mig ❤️. Vi blev ihop och nu har han flyttat ihop med mig. -Iza
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
Idag renoverade jag vårat hus ordentligt, vi har ett litet badrum nu och en dubbelsäng. Ingen av oss har blivit befodrade med jag hoppas någon blir det innan fredag. Jag fick ett updrag av chefen att besöka 3 grannar som jag inte mött innan. Det första huset jag gck till var min chefs. Hennes man föll för mig och jag för han, men inte som jag föll för min pojkvän. Jag har faktist tänkt att jag skulle fria när ekonomin ökat för oss och huset kan kallas för hus. -Iza
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
Renoverade huset, nu är det torsdag. Imorgon kommer nog han få en befodran. Huset har nu uppdelade rum och 2 avlastningsbord. Min kille tog äcen med sig en dator och skriver en roman som heter Hur jag mötte Iza Dawson. Är det inte sött? Under helgen ska jag nog förbättra lite jobb saker och lära miog logik, då får jag simdaler av forskningsanläggningen. Och sen ska jag kanske till gymmet men sllt är inte säkert. När vi känar 3000 tillsamans per dag ska jag fria, och sen kanske skaffa en liten gullunge. Jag älskar barn och vill ha många barn och barnbarn.
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
Jag har köpt saker till bäbisen jag vill ha, jag har faktist inte orkat väntat på befodringar, jo förästen blev jag komissarie idag och fick min egen polisbil. Så lycklig men Connor har sagt till mig att han kommer bli befodrad vilken dag som helst som kommer. Jätte kul. Men imorgon friar jag jag ska bara tänka ut vart vårat bröllop kommer vara. Och Claire eller vad hon hette har också säppt hoppet om att få tillbaka Connor. -Iza
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
Idag har jag tagit hand om våran trädgård och stannat hemma istället för att gå till gymmet. Anledningen var för jag kräkts 2ggr. Dagen var lite långtråkig och så men huset är fint igen utan massor av smuts. Vi har även köpt en spis. Så nu ka vi laga våfflor. Mums. -Iza
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
Efter ännu dag av ledighet, därav Connor fick löneförhöjning med 6 simdaler och en befodran så har jag uppgraderat några saker till självrengörare. Och för tillfälet ska jag till mat affären där en truck kört ner alla pussel så jag får hjälpa till där lite. Sen ska man ju sova.-Iza
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
Idag blev Rose ett småbarn, tyvärr började spisen brinna och hälften gick för att det började brinna och därav en dålig fest. Den som lagade mat var riktigt taskig då hälften hade tatt med mat. Men Rose hade nog ändå kul även om jag fastnade mitt i allt och ine kunde göra något. Jag lärde även Rose gå på pottan och så har jag börjat på min roman När vindarna viskar ditt namn. -Iza
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4