The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 2765 ggr
[SallysPigge]
0

Bli älva?

Kan en vanlig sim bli en älva?

Och kan en Älva dö? Och vid vilken ålder i sådana fall? Eller måste den avstå från att vara älva för att kunna dö?

SimsBrooke
0

Ja en vanlig sim kan bli älva. Vet dock inte hur men troligtvis och göra elixiret för älvor

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

[SallysPigge]
0

Ok :-D

[jjennyeklundd]
0

Man måste uppnå nivå tio i alkemi och lära sig att göra ett elixir för nivå tio som heter något med älva eller liknande. Dock krävs det rätt konstiga saker för att göra elixiret, bland annat någon konstig fisk så jag har tyvärr inte hunnit göra elixiret själv men jag kämpar för att kunna göra det! :-)

[jjennyeklundd]
0

för att svara på de andra frågorna så vet jag faktiskt inte för jag har inte skapat en älva för jag tycker det känns roligare att kämpa för att bli övernaturliga simmar på andra sätt än att bara skapa en sån sim… Så jag har inte hunnit spela som älva än så vet inte tyvärr :-/

[SallysPigge]
0

Jag råkar ha en älva i min Legacy som aldrig dör därför undrade jag. En av mina simmar gifte med en.

modellmannen98
0

Hej!

Jag vill veta hur man gör så att älvor flyger eller lär sig att flyga.

Jag vill också veta om älvor kan lära sig att flyga högt alltså om de kan flyga från marken och upp till taket på ett hus eller högre eller på ett annat sätt.