Replokal??!
Hej, jag har ett problem.. Jag spelar the Sims 3 kvällsnöjen och har startat ett band, men jag fattar inte riktigt hur man repar med bandet?!
Oj, vad länge sen det var jag hade simmar i ett band! Jag ska se om jag kommer ihåg något…
Att repa med bandet, funkar det inte att bjuda över bandmedlemmarna och starta en jamsession med dom? Eller bara starta en jamsession tillsammans om alla bor i samma hushåll?
Jobb för att spela på olika lokaler får man i form av slumpmässiga Möjligheter till och från, har jag för mig. Oddsen att få Möjligheterna ökar ju fler av bandmedlemmarna som bor i ditt aktiva hushåll. 🙂
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Haha jag är lite efter.. Nja, alltså jag kan börja jama, och sen klicka på varje sim i mitt band och "delta i jam". Men det blir ju inte som att man "jamar med bandet" liksom. Det ska inte finnas nån sak som säger "Repa med banet" eller något?…
#2 Äh, det är bara jag som glömmer bort bandfunktionen i spelet hela tiden. 🙂
Jag är faktiskt osäker på den punkten. Jag kan försöka starta ett litet band i mitt spel och se vad jag kan luska ut. 🙂
Jag hittade inget alternativ som vad just att repa med bandet. Det enda jag kunde göra var att starta en jamsession, som jag gjorde på bilden nedan. 🙂
Bästa bandet ever… XD
I Bridgeport är det lättare att få gig på lokaler och uppträda tillsammans med bandet än i vissa andra kvarter, men det ska gå att bygga lokaler där band kan uppträda också. 
Okej då kommer du så långt som mig.. Men jag funderar på att man kanske måste starta eget företag på kommunhuset, för där finns som alternativ "Starta band" :D Tack för hjälpen iallafall, jättesnällt av dig :)
#5 Om du kan göra det så tycker jag att du ska prova det. Jag har aldrig provat det själv, men det blir extra kul om man gör bandet och musiken till simmarnas heltidsjobb. 😃
Det var så lite så, tala gärna om ifall du lyckas hitta en vettig "repa med bandet"-interaktion. Det vore kul att ha för framtida band. 🙂