Jeff the Killer
Är det någon här på sajten som känner till den otäcka skräckfiguren? Han är en skräckfigur från samma ursprung som Slender Man och bägge två brukar ibland paras ihop antingen som en fruktansvärd mördarduo eller i strid mot varandra på liv och död! 🙂
Jag letade efter en sim av Jeff the Killer för att ladda ner till mitt spel och introducera för Slender Man, men jag hittade otroligt lite saker och det lilla som fanns var till Sims 2. 😕
Så jag fick helt enkelt ta tag i saken och försöka skapa honom själv! Finns det någon här som känner till Jeff the Killer och vill ge lite kritik åt min Jeffsim? 
Det är första versionen av honom och jag kommer garanterat ändra på honom ännu mer innan jag är nöjd. 
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Oj .. Vilket fint .. leende …😞
#9 Jaa, han har ett jättestort och fint leende. En riktig charmör! 😃😇
Haha, gud. XD
Posen i #2 ser ut som någon slags narkoman pose. 😂
Var har du hittat det håret förresten? Det var häftigt. 🙂
Medarbetare på Pokémon iFokus
Jag tittade på hur han såg ut på google, det var ju jättelikt. 😃
#11 Haha, jag tycker det ser ut som om han försökt resa sig slarvigt eller för snabbt när han varit riktigt trött… 😂
Bara för det kommer jag inte ihåg vart håret kommer ifrån… Jag ska försöka ta reda på det. 🙂
#12 Tycker du? Tack så mycket! 😃
#13 Men om han hade haft en spruta i handen hade det definitivt känts som en narkoman pose. 😂
Måste nog hålla med hallonsmurfen … 😇😂
Jag har extrem sjuk fobi för den bilden som kommer först upp om man söker på han på google så jag vågar inte riktigt jämföra 😕 Men av den bilden jag sett tycker jag han är väldigt lik, dock är din gubbe lite mer i min smak (alltså skrämmer inte livet ur mig) 😃
#14 & #15 Jeff the Killer sysslar inte med sånt! XD 😂
#16 Då ska du absolut inte söka på honom på Google! Han kan vara riktigt otäck (snarare, folks teckningar och tolkningar av honom kan vara riktigt otäcka). 🙂
Ja, simmarna i Sims 3 är ju inte direkt läskiga, så det är klart att Jeff förlorar lite av sitt hotfulla utseende. Personligen tycker jag att han blev riktigt gullig. 😃
aw men gud det är ju Jeff! omfg Jeff sötnoss! <3 nemen jk
hehe jag kan se att jag inte är det enda CreepyPasta fanet på den här sajten trevligt!~ får jag tipsa om att du gör en Jane the killer? (Jeff's genderbend) dom skulle kunna bli ett sött par eller bara syskon.
(oh juste jag är tillbaka, hej~ ni kommer säkert inte ihåg mig *sobs* men det är ok för jag kommer ihåg er~…..ialafall några av er….)
Googlade nyss en bild på honom.. han är väldigt lik men även läskig 😉
Var ju bara tvungen att googla nu också för att jämföra … Dom där ögonen asså .. 😞
Men din Jeff var väldigt lik i alla fall! 👍
#18 Hihi, kul att han uppskattas! 😃
Ånej, jag är ett stort Creepypastafan. Det finns många bra, mysiga skräckhistorier att läsa där och vissa fäster man sig vid. 
Jag känner till Jane och lite av hennes historia, men tycker inte lika mycket om henne som Jeff. 🙂
Dessutom så hatar hon Jeff med brinnande passion och jag tror Jeff får händerna fulla med bara Slender Man och Slender Dog i mitt spel. 
(Och jag kommer ihåg dig!
)
#19 Åh, kul! Tack så mycket! 😃
#20 Ja, han har lite obehagliga ögon, men det finns många läckra bilder på honom därute. 
Tack så mycket! 
#17 Tänkte väl det haha 😃 Är själv också ett creepypasta fan! Lavender town myten är nog min favorit..
#23 Åh, jag älskar den historien! 😃
Jag har många som jag tycker är oerhört bra, så det är svårt att säga en exakt favorit. Slender Man och Jeff tycker jag ju om rejält, så klart.