Sims 3 ponny?
Hej, på vissa videor har jag sett olika hästgrejer som är omöjliga för mig. Vet ni fusken till de? Detta vill jag veta:
1. Hur får man en ponny?
2. Hur kan barnen rida?
3. Hur kan man få jättelång man på hästarna?
4. Finns det övriga fusk eller gratisladdningar som hör med hästar att göra?
5. Var laddar man ner grimmor och täcken?
Svara på de ni kan, om ni inte vet alla ;) Vill kunna utöka min uppfödning med unika saker. Vet om TSR :)
// Johanna
Medarbetare på Dvärghamster iFokus
Jag kan försöka svara på vissa av frågorna, även om jag inte kan svara på alla. 🙂
1. Ponny kan man skapa själv om man laddar ner en Size Slider för hästar. Med den kan man göra hästarna både större och mindre (ponnystorlek).
2. Det krävs en mod för att göra det också, men jag hittar ingen som gör att barnen ser "normala" ut när dom sitter uppe på hästen. (Dom sträcks ut rejält)
3. Jag tror långa manar är något man måste ladda ner?
Någon får rätta mig om jag har fel. 
4. Tonvis! Svårt att räkna upp för mig, men det finns hur mycket roligt som helst för hästar. 
5. Det får jag låta någon annan svara på. 
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
#1 Ok, tack för svar! Var kan man ladda ner Size Slider? 🙂
// Johanna
#2 Sök efter det på Google och se om du hittar en som verkar bra. Det är en mod och kräver en Modsmapp. 🙂
Lite information om installering av nedladdat innehåll, utifall att:
I tråden "Hoppbilder" ligger där en länk till ett täcke :) Annars är det precis som Mitchika skriver.
Du har pm :)
#5 Har laddat ner massor med saker men de är inte med i spelet :/ Hur ska jag göra? :(
// Johanna
Jag orkar tyvärr inte förklara. Men det finns massa trådar om hur man får in sitt egna innehåll. Det är bara att söka :).