The Sims iFokus

The Sims

Etikettlegacy-och-historier
Läst 4366 ggr
Simlover
0

Stuteri Nat

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tänkte skriva en historia om mitt stuteri:

Natalie Ringman har alltid älskat hästar och när hon flytta hemifrån så skulle hon köpa en liten shettis som hon kunde rida lite då och då på. Hon ringde till ägaren och bestämde en tid då de skulle träffas. När hon svängde in på parkeringen såg hon en stor svart hingst, en frieser hingst!!! Hon kolla inte mer på den utan gick till ägaren och skulle kolla på shettisen. De gick till boxen och såg en liten skäckshettis. Natalie tyckte hon var jättesöt men kunde inte släppa den fina hingsten som stog i hagen utanför. Hon hälsa på shettisen som hette Fröken Skäck som hon också tyckte va jättegulligt. Hon bestämde sig för att köpa shettisen men hon frågade om hon fick hälsa på den fina hingsten. Ägaren sa att han var fruktansvärd. Han var odresserad och oduglig. Men Natalie ville gå in i hagen. Ägaren släppte in henne men sa att han kan sparkas. Natalie gick in och hingsten som hette Blackie vände sig rakt mot henne. Natalie gick lite längre fram och Blackie mer till henne. När de möttes var det som en dröm. Blackie accepterade Natalie direkt och Natalie visste att han skulle kunna bli en riktig tävlingshäst om han bara blev lite mer dresserad. Hon frågade om han var tillsalu och ägaren sa att han skänkes bort. Natalie ville inget annat en att köpa Blackie. Hon åkte hem med både Fröken Skäck och Blackie i transporten. Hon hade köpt en hästgård med två boxar och en stor träningsbana. Nu ska ni få följa Stuteri Nat och resan på att få massor av fina tävlingshästar.

Simlover
0

Fröken Skäck:

hanna-linnea
0

följer! :)

Dreamweawer
0

Följer:)

Kadoor
0

Följer ^^

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

[brallis123]
0

Följer :D

[tildemattson]
0

följer :)

Cimsan
0

Följer :)

Simlover
0

Träningen med Blackie går framåt för varje dag som går. 

Natalie har lyckas dressera Blackie så han är inte längre odresserad. 

Han har fått lite färdighet i hoppning och dressyr.

Natalie har blivit en hästmästare med nivå 10 i hästfärdighet.

Fröken Skäck är dräktig med en ouppfostrad hingst så fölet blir kanske en ouppfostrad byracka. 

Nat (Natalie) och Blackie har ställt upp i sin första tävling och kom 2:a

Det var en avancerad så han har kapacitet i alla fall för att komma upp i klasserna inom hoppningen och kapplöpingen. 

Han är tänkt att bli en hopphäst men ändå vara duktig med kapplöpning.

VilmaKristina
0

Följer!

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

Simlover
0

Familjen har börjat bugga så hela spelet blev helt knäppt så jag kan inte köra på den här familjen mer ;-(

Bara Anna
0

Neeej! Vad jätte-tråkigt :-(

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

[brallis123]
0

Aw :c tråkigt…

Dreamweawer
0

Neej,varför måste den bugga för:(

Simlover
0

Jag hatar också när det buggar ;-( Det gör det då och då men den här gånger blev det kaos i spelet :-(

Denna kommentar har tagits bort.
VilmaKristina
0

Det är bättre om du gör en egen tråd om det.

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

Simlover
0

#15 Man kan ladda ner men jag vill att du gör en egen tråd av det.

Mitchika
0

Tar bort Holmtebo Wizards inlägg och hänvisar till att skapa ett eget inlägg om ämnet och frågan istället. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

Simlover
1

#18 Tack!!