The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 1958 ggr
Amorita
0

Installera ett spel på andra datorer?

Hej! Jag undrar om jag kan låna min kompis Sims spel och installera på min dator. Jag har beställt årstider så tänkte om man installerar dom andra först sen mitt spel? Eller måste jag använda hennes skivor då? Hur funkar det

Mitchika
0

Om du installerar hennes spel först (och inte något nyare än Årstider) så borde det fungera att spela på din skiva. Jag gör så på mina båda datorer. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Amorita
0

Vilket spel är nyare än årstider? Är det universitetliv?

Mitchika
0

#2 Japp, det är det senaste. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Kokonattsu
1

Som mitchika sa så funkar det att låna sin kompis Sims spel så länge det spelet inte är nyare än ditt eget. Spelar ingen roll vilken ordning man installerar de på. För när du ska börja spela krävs den senaste expansionen. Har en kompis som lånat de flesta av mina spel så hon har inte spenderat så mycket pengar på Sims. Bara jag ;P.

Kokonattsu
1

Så om hon har universitetsliv så kan du inte installera det eftersom det är den senaste expansionen. Allt före årstider kan du installera.

Namiko
1

#4 Och jag är så glad över att jag har fått låna dom av dig :D

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Amorita
0

Toppen! Har fått hem årstider idag, blev några timmars spelande! I helgen kommer jag installera dom andra spelen. Hon har inte universitetliv, funderar på köpa det :)