1-årsmusikvideon är klar!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det tog längre tid än vad jag hade hoppades och mycket mer arbete än jag räknat med, men videon är äntligen klar! 😃
Jag har absolut ingenting att säga om den här videon. Jag tog mina favoritsimmar, satte dom tillsammans, drog igång lite random prylar, dans och lade på låten Gangnam Style. (Låt er inte luras av det ca 10 sekunders långa introt, det gjorde jag mest för att jag kunde och för att simmarna bjöd på det!)
Resultatet blev… den här videon. Hoppas ni gillar den, jag har jobbat på den sen början av helgen så det finns en hel del jobb bakom den! 😃
Extra tack till Namiko för lite tips när randominspirationen tog slut! 🤗
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Ha ha! Jättekul ju! Vad duktig du är!🍸
Me. Myself & My Sims
Haha, jag som i vanliga fall brukar hata gangnam style 😂
Väldigt fin video, men jag saknade dina enhörningar. 😇😉
Hur i hela världen fick du de att dansa gangnam style!? 🤪
Medarbetare på Pokémon iFokus
Haha, så bra! 😂 Blir det en harlem shake nästa?
Jättebra video! 😃
Vad häftigt!
Hur har du gjort så de dansar Gangnam Style? Och hur gör man för att ha Slenderman i Sims? 😃
Haha såå roligt och se :D haha.. Var roligt och se Argus och Lance =) haha.. Mycket bra video måste jag säga. Och jag sa ju att du skulle fixa och göra så dem står på vattnet :D
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
#1 Tack så mycket! 😃🤗
#2 Jag är inget superfan av låten heller (även om den är otroligt catchig, dansen är jätteball och låter lätt fastnar på hjärnan ibland), men när jag hittade dansen till The Sims 3 så kändes det som något jag behövde göra. 😃
Det fanns redan 22 simmar i det där hushållet som jag filmade, jag kunde inte stoppa in hur många som helst! 😂
Dessutom ville jag använda mina favoriter samt simmarna jag använder mest på forumet. Då blev det den här gruppen. 🙂
Precis som Pose Player så finns det en slags Animator, som får simmarna att utföra animationer istället för poser. Det var den jag använde mig av här. 
#3 Haha, tack! 😃
Vi får se, om jag kommer på något bra. 😉😎
#4 Tack så mycket! 
#5 Tackar! 😃
Jag använde en slags Animator, nästan identisk med Pose Player med skillnaden att den får simmarna att utföra animationer/rörelser istället för poser. 
Slender Man har jag laddat ner sen en tid tillbaka och haft i flera projekt. 
#6 Hihi, tack så mycket! 

Ja, dom två var ett måste att ha med i videon! 
Haha, japp, det sa du!
Men jag fick lite råd och tips från Namiko där som fick det att funka till 100 %, även om jag inte var beredd på krånglet som följde av att ha dom på vattnet. 
Alltså, du är ju underbar!
#7 Jag har sett den, men jag visste inte om det var den. Kanske ska ta och ladda ner den. 😃
#8 Hihi, tack…! 😃😇😊🤗
#9 Den är riktigt kul! 🙂
NRaas har en annan slags Animator, som gör att man kan spela upp simmarnas vanliga animationer hur man vill. Den är också trevlig att ha, vilket hjälpte mig mycket med djuren under videon. 
Hahaha videon är grymt rolig! 😃
Super bra gjort! 🙂
#11 Tack så mycket! 😃🤗
men asså kan man dansa Gangnam Style, isåfall hur? för såg på trailern till univeritetsliv att en dansade den dansen, skulle va skitkul om man kunde ju. hur har du gjort??? :)
M_A_R_I_A 🌺
#13 Hon skrev tidigare att hon använde en slags Animator. 🙂
#13 Det ska gå att dansa Gangnamn Style i en slags form av dans genom Universitetet, men jag har inte lyckats hitta den. 🙂
Jag använde mig av en Animator och likt man letar poser till Pose Player så hittade jag rörelser till Gangnam Style och tvingade mina stackars simmar (inklusive Jeff the Killer) att dansa den medan jag filmade och skrattade så jag fick magknip. 😃
#13 & #15 Om man blir vän med universitetets maskot så lär man sig dansen! :)
A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing.
#16 Tackar! Mysteriet löst och det förklarar varför ingen av mina simmar lärt sig det! 😃
Coolt! :D Men lite läbbigt måste jag nog säga… :o
// Johanna
Medarbetare på Dvärghamster iFokus
#18 Läbbigt? 😮
#16 ååå tack då vet jag! :D
M_A_R_I_A 🌺
#19 Ja, har aldrig sett Slender man dansa gangnam style 😉
// Johanna
Medarbetare på Dvärghamster iFokus
#21 Haha! 😂
Finns massa kul videos av honom på YouTube där han dansar Gangnam Style om man letar lite… 😇
Vilken underbar video! Det bringar fram himla många minnen! Tyckte den var jätterolig (även fast jag i vanliga fall inte är så förtjust i gangnam style)! 🙂
#23 Tack så mycket! 😃🤗
de funkade att dansa dansen men man var tvungen att ha på sej en maskotdräkt på sej då :/
M_A_R_I_A 🌺
#25 Vad trist! 😕
Tur att Animator finns i alla fall. Och så personer som orkar göra dansen för simmar. 🙂
Guud va duktig du är! Bästa sims-videon jag sett! 👍
#27 Aww, tack så mycket!! 😊😃🤗