The Sims iFokus

The Sims

Etikett: fel-och-buggar-med-spelet
Läst 2219 ggr
Froida
0

Släktträd och vänner försvinner

Så nu har jag ännu en gång fått en bugg, också detta på universitetet! Min ena son i familjen har äntligen växt upp till ungdom så att han kan åka till universitetet och ta sin examen. Men efter bara någon dag har alla hans vänner försvunnit och hans släktträd är helt tomt. De enda han känner nu är de som bor med honom på universitetet!
Någon som varit med om något liknande och vet hur man löser det?

Misarn
0

Hmm undra om det var samma som hände mig , men att när simmen flyttade tillbaka till staden efteråt så kom släkträdet och vännerna tillbaka?

Froida
0

#1 Jaså var det så? Testade faktiskt aldrig att låta honom gå ut universitetet, startade om spelet helt enkelt. Ska försöka skicka tillbaka honom och prova igen! Tack :)

Misarn
0

Ja, testa är inte helt säker, men tror det var så :-)

Froida
0

#3 Jag testa det du sa och man kan väl säga att det typ fungerade… När han kommit hem från Universitet kände han alla sina vänner igen och sina familjemedlemmar! Dock var hans familjemedlemmar nu bara vänner och inte längre släkt till honom :/
Familjemedlemmarna såg honom som sin släkt men han såg inte de som sin… Förstår mig verkligen inte på Sims ibland 🤔

Misarn
0

Vad underligt, men bra att det fungerade till viss del men tråkigt när expansionerna inte fungerar till 100%

Froida
0

#5 Verkligen! Har varit allt för många buggar för min del de senaste expansionerna, hoppas det fixar sig

Misarn
0

#6 Ja det hoppas jag med :-)