Hästskog
Hej, jag tänkte börja med en "hästskog"
Jag ska bygga ett litet hus på en tomt som jag bygger träd runt. Kanske låter konstigt men jag ska visa ;) Jag ska börja med en ungdom, ett barn och en häst. Bilder och inlägg kommer finnas i denna tråd. När de avlat fram en jätteduktig häst ska de flytta till en riktig gård!
Hoppas att några vill följa :)
// Johanna
Medarbetare på Dvärghamster iFokus
Följer:)
Följer jag också ;)
/Sofia
"Remember don´t do drugs kids, get high on Life."
- Bradley Will Simpson
Föjer med! :D
Kul! :D Är snart klar med skogen :)
// Johanna
Kom ihåg, den ska vara unik och annorlunda. Detta huset är litet och allt är som ett rum förutom toan.
Min tanke är att göra detta till något unikt, jag hoppas att jag kommer hitta ett par enhörningar så jag kan göra om huset till ett "fantasi skog".
Skogen uppifrån, bilder i huset kommer. Händelserna kommer bli roligare, huset och skogen ska mest vara unikt ;)
Hästen som mina simmar äger ska också vara unik, hon har en stjärna på bogen som de hoppas de hoppas kommer vara kvar i generna.
Jag lovar att mer spännande saker händer, det kanske inte verkar så kul just nu :)
// Johanna

Följer, rolig idé! har du kommit på den själv?
/Johanna.
Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡
Kaninblogg♥♥♥
"För världen är du någon,
men för någon är du världen."
följer! :)
#10 Jättekul! 😃
// Johanna
Namn: Noley
Kön: Tjej
Egenskaper: Nolla, ryttare och bra sinne för humor.
Livslång önskan: ?
Hon har svårt att få vänner och verkar lite ledsen över att bo i en skog. Hon vill ha vänner och vara rik, bo i ett stort hus med eget rum precis som en "normal" person.
Hon älskar att promenera med hästar, därför kommer hon att göra det mycket :)
// Johanna
- Snälla mamma, jag kan väl få ett staffli? bad Noley.
- Nej absolut inte, svarade Lazy tvärt. Du vet ju hur mycket ett staffli kostar! Vi har inte råd.
- Men jag vill lära mig måla! Jag får inte göra något, bara ta kort på dig och Amorella med min mobil, sa Noley och visade Lazy alla foton hon tagit på henne och hennes häst. Jag vill ha en egen häst att fota, eller ett staffli.
Det blev ett djupt samtal mellan de och det slutade med att Noley gick och snyftade hela dagen (ärligt så gick hon och snyftade för ingenting :o).
- Du har i alla fall Amorella, jag har ingen, inte ens en vän.
Lazy var sur men gav med sig. Var inte Noley lite ung för en egen häst redan? Men de behövde ju ändå bygga upp flocken, Amorella var ingen självständig häst.
De kollade båda två i tidningen efter en passande häst. Tillslut kom de fram till Shelin. Ett svartskäckigt föl.
- Åh mamma kolla på henne! sa Noley. Hon är ju perfekt!
Visst hade Noley rätt, Shelin var en perfekt häst för henne.
// Johanna

Åh vad roligt, följer! :-)
#16 Jättekul! :D
Det var tidigt på morgonen och Noley gick upp för att flaskmata Shelin. De fann snabbt varran och passade på att gosa lite innan Noley skulle till skolan.
Noley ville inte åka skolbuss, hin cyklade. Inte skulle hon bli retad för den hon var. Aldrig, aldrig skulle hon det! Shelin och Amorella lekta nästan hela dagen, men Lazy, det vet ingen vad hon gör…
// Johanna
FÖLJER!
http://ask.fm/JessicaReips
Följer :D
Klart att laxen ska ha en jolle
Följer! Kul ide :)