Legacy Lööv
Nu har jag haft många projekt på samma gång, vilket var lite onödigt :/
Jag blir stressad och då hinner det aldrig bli bra! Jag glömmer spara så nu är ju Legacy West helt förstörd.
Men nu har jag laddat ner saker, byggt ett hus och gjort en vettig sim!
Nu tar jag mitt första projekt på allvar, ett som kommer bli bättre än mina förra, mycket bättre.
Simmen:
Denise Lööv
Egenskaper: Hopplös romantiker, konstnärlig, bra sinne för humor, gröna fingrar och festprisse
Livslång önskan: Konstnärlig mästare
Som konstintresserad-tjej så började hon genast att måla. Hon skulle bli bra från början. Hon trivdes utmärkt i hennes nya hus, men det kändes ensamt. Hemma i gamla huset var det alltid full fart, familjen var stor och hon var äldst. Hon längtade efter att skapa liv i huset.
Kanske en ny konstnär? :)
// Johanna
Medarbetare på Dvärghamster iFokus
#2 Jättekul! :D
// Johanna
Denise var inne och målade, dag och natt. Hon hade fått ett rejält sug i magen. Vad skulle byborna tycka om henne? Tänk om hon var annorlunda!
Hon såg en vildhäst galoppera förbi. Ett gulligt litet föl som snubblade till då och då i galoppen. Själv var hon uppväxt med hundar, så denna synen var inte så vanlig för henne. Tänk att bo på en hästgård med föl och stjärnhästar överallt! Själv satt hon i valplådan med alla valpar som bet och tuggade på hennes hår.
Hon hade äntligen nått sitt första mål i livet, flytta hemifrån. Nästa mål är att skapa ett eget liv.
// Johanna
Följer! 😃
- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -
#9 Yey!
Denise bestämde sig för att gå ut. Hon åkte till gymet för att leta vänner. Där fanns ingen intressant, bara tränings nördar och slanka nybörjare. Inget i Denises smak då hon själv mer gillade den "atletiska" personen.
Hon satte sig på en bänk och tänkta på ett nytt ställe att besöka. Plötsligt åkte det förbi en flyttbil. Hon hörde två personer bredvid henne prata och hon tjuv lyssnade. De pratade om flyttbilen och snackade om hur snygg killen som skulle flytta hit var. Denise blev genast nyfiken och åkte efter flyttbilen. Den var snabb men hon hann se när den svängde. Den parkerade framför ett snyggt hus. Hon väntade tills allt var inpackat och plingade på. Långsamt öppnade en kille förvånat dörren..
Det blev en blygsam framgång, men en lyckad. De fångade snabbt varrandra och var nästen genast ett par. På så kort tid hade Denise aldrig trott att hon hade hittat den rätta, men vad mer en detta lilla samtal vet ingen som väntar…
// Johanna
Kör du med egna legacyregler?? :)
Always <3
Följer!! :D ;)
#11 Andvänder inga fusk men får bygga hus ;)
// Johanna
#13 Okej :)
Always <3
Denise gick på nattklubben med Davis och festade hela natten. När hon kom hem målade hon, ända tills hon tyckte att hon lika gott kunde gå ut. Hon åkte till gymet. Hon tränade en stund men tröttnade på all svettlukt och de kalla duscharna. Hon besökte Redo-go-go som låg precis bredvid.
Vem stod utanför dörren? Var det inte Davis! (Jag gjorde inte så han gick dit, så blev lite förvånad att han stod där :P).
Davis stod upp och läste en bok. Denise gick fram och kysste honom häftigt. De bestämde sig för att gå på dejt. De var inne på Redo-go-go ett tag men tröttnade snabbt. De ville göra något häftigare så de åkte till sommarfestivalen.
Denise suckade för hon hade ju tänkt at ha en hel dag för sig själv. Men detta var bättre! Hon spydde för ingenting (Eller var det för något? 8D), tände raketer och tog foton i automaten.
// Johanna
Är det du som har gjort Davis??
Always <3
#16 Yes, klickade på ändra stad och la in honom ;) Det kan man väl göra i Legacys? Vet vissa legacys som de har gjort så i :)
// Johanna
#17 jo man får ju göra egna regler i legacys, följer man helt legacyreglerna blir det lite begränsat spelande så det är därför väldigt vanligt att man inte följer alla reglerna. Men nog får man göra det. :)
Always <3
Denise målade tavlor på kvällen. Sedan hörde hon ynkliga jamanden utanför huset. Såklart en herrelös katt eller något, tänkte Denise ointresserat. Men, det var något särskilt i det jamandet. Denise öppnade dörren och såg en söt liten fluffboll. Det var en vanlig katt, men den var otroligt social och Denise ville inte lämna den ensam i regnet så hon fortsatte vara med den. Tillslut blev de så bra vänner att hon kunde adoptera den, och självklart gjorde hon det! Hon hade fäst sig så mycket vid en att den inte gick att lämna.
Nästa dag tänkte hon göra ett nytt försök att ha en egen dag. Det var ju slappardagen. Men såklart fanns det ett hinder. Hon hittade en ny hund i hennes vän lista. Coco hund. Och vem kunde vara ägare till den om det inte var den hon kände bäst av alla i byn? Jo, Davis hade skaffat en hund. Vilket sammanträffande, tänkte Denise. Direkt åkte hon för att gratta. Men denna dagen ledde till mer än en träff. De hade privat bröllop!
Båda flyttade hem till Denise, där mer än fler äventyr skulle hända!
// Johanna
Denise födde David! Båda var nöjda, men de hade inga bebis saker. De kunde inte ha bebis saker för de hade inte plats.
Båda visste att de behövde flytta, men Denise klarade inte av det.
- Jag måste ha med alla grejer, snälla, bad hon.
- Vi packar med möblerna, usch vad jag skulle gjort detta innan, sa Davis. Stackars lilla barn.
Så flyttade de, med katten, hunden och alla saker. Det kändes skönt för båda, det förra var ett hus byggt för en person. De flyttade till Davis gamla hus, där fanns det gott om rum och allt.
// Johanna