Min värld
Följer! 😃
Är det svårt att göra värdar? (Dum fråga ^^) Men alltså, är det jätte avancerat?
// Johanna
Medarbetare på Dvärghamster iFokus

Följer! :-)
#1, #3 Kul! 😃
#2 Personligen tycker jag att det är ganska svårt och avancerat, men det är superkul och man lär sig fort! 😃
#4 Skulle du möjligtvis kunna säga hur man gör vägar? :P
// Johanna
#7 Får man en verktygs fil? Coolt :)
Hur gjorde du för att skapa världen, var gick du in på thesims.com och var klickade du för att börja på världen? :P
// Johanna
#8 Jag laddade ner världskaparverktyget här.
Första gången jag skulle försöka mig på att bygga en värld gick allt jättedåligt, jag fattade ingenting. Men sen sökte jag på på "create a world the sims 3" eller något sådant på youtube. Hittade någon video (på engelska) som jag lärde mig ganska mycket av. 🙂
lägger man in familjer då oxo eller hur går det till? :o
#10 Jag ska göra det, men det är upp till var och en hur man vill göra. 🙂
Följer🙂
För er som är sugna på att skapa en egen värld men inte riktigt vet var ni ska börja så finns denna artikel här på TSiF:
Förhoppningsvis kan den vara till hjälp 🙂 Om det fortfarande finns oklarheter, starta en ny tråd så vi kan hålla fokus på AmandaBorgs värld i denna tråd! 😃
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus
#13 Skoj! 😃
Följer:)
♥♥♥ I love Justin Bieber and Twilight ♥♥♥
Jag håller på med min egna värld just nu, och tänkte sätta ut tomter nu i "Skapa en värld" men det kommer bara fram "Lägg till ett nytt lager innan du lägger till en ny tomt" :S vad äre för fel?
#16 😃
#17 Jag kan inte i huvudet hur man ska göra, starta en tråd för frågor som har med världsskapande att göra. 🙂
AmandaBorg: Hur öppnar man världskapar verktyget? :) Har laddat ned det nu :D
// Johanna
#19 Du öppnar det på samma sätt som du öppnar The Sims 3 (eller något annat spel), antingen så klickar du på genvägen på skrivbordet om du har någon eller så går du in i mappen där verktyget är sparat. 🙂
Snääääälla alla världsskapare, starta en egen tråd för frågor angående skapande. Jag kan försöka svara där istället.
#20 Ok ska skapa en ny tråd :)
// Johanna
#21 Perfekt! 🙂
följer :)
följer! :)
#25 Wow.. Nu kunde jag inte vara tyst. har följt tråden i tystnad :D hihi
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
#26 Haha, vad kul! 😃
Följer! 😃
- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -
följer!
/Hälsningar Bea och kaninerna
Uppfödning av rex hermelin
Fint! 😃
#32, #33 Har du byggt byggnaderna själv eller är det byggnader som redan fanns som du placerade ut? 🙂
- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -
Ååh… mina kaninhål sparades inte! 😭
följer:)
#38 nej gud vad drygt:(
#39 Kul!
Ja verkligen.. bara att göra om. 😕
#41 :O dem där kan inte vara stora :O
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
#42 Nu kommer jag inte riktigt ihåg vad de har för storlek, men jag tror att de är 4x6 eller 4x7.. Kan vara 4x8 också men jag gissar på mindre än det, hihi. 🙂
Vilken storlek har världen? 🙂
// Johanna
#44 Största som går. Mer koll än så har jag inte, haha. 🙂
Följer :)
#46 Skoj! 🙂
Bild över hela staden? 🙂
// Johanna
#48 Jag har inte kommit speciellt långt men en bild kommer upp nästa gång jag bygger på den (vilket borde bli ikväll eller alternativt imorgon).🙂