Kan inte installera världar
Köpt ny dator och sparade mappen "installed Worlds" på ett USB, la sedan in det på nya datorn. Världarna finns på startprogrammet till sims, men när jag klickar på installera, så står det att installationen misslyckades, kontrollera att du har den senaste uppdateringen.
Jag HAR den senaste uppdateringen, och allt annat som jag flyttat över har installerats, men inte världarna…
Har jordens trögaste internet, så undviker gärna att behöva ladda ner från store. Hjälp? 😭
puttar… Och tillägger; en värld som jag tagit hem från Exchange fungerar att installera, men inte världarna jag köpt från store… 🤔
Jag har aldrig varit med om det krånglet förut…
En gissning från min sida är att du kan ha hämtat hem en Storeuppdatering för Storeinnehåll på din gamla dator, som du inte har kunnat hämta ner på den nya datorns Sims då du inte har innehållet installerat som behöver uppdateras.
Alltså, ditt Storeinnehåll som du flyttar är uppdaterat av en Storepatch, men uppdateringen finns inte i ditt nya Sims 3. Förstår du hur jag menar?
Det måste självklart inte vara fallet, men det är en gissning från min sida. 🙂
Om jag var du skulle jag faktiskt försöka hämta ner en av världarna på nytt igen, även om det tar lång tid, och se om det fungerar då. 
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Njae… Förstår inte riktigt… 🤔 Kan bero på att jag precis klivit ur sängen… 😴
Ja, jag får sätta den på nedladdning och kolla om det fungerar då. Tack för svaret iaf. 🙂